کد خبر: 31985 - تاریخ: شنبه، 10 آگوست 2013 - 12:21

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان:

انتخابات شورای شهر رشت وارد مرحله امنیتی و قضایی شده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تصریح بر اینکه صندوق پیدا شده آرای انتخابات شورای شهر رشت امنیتی و قضایی شده است، اذعان کرد: اکنون انتخابات شورای شهر رشت وارد مرحله امنیتی و قضایی شده است.

به گزارش خوبان: جبار کوچکی‌نژاد درباره وضعیت انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اعلام نتایج بازشماری آرا از طرف تهران، اظهار کرد: انتخابات شورای شهر رشت به دلیل کوتاهی‌هایی که صورت گرفته است دچار ناهماهنگی‌ها در بخش اجرا شد.

kochaki-nejad-e1373485896506
وی افزود: ادعای مفقود شدن یک صندوق آرای شورای شهر رشت ما را موظف کرد به عنوان هیئت عالی نظارت این مسئله را پیگیری کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تصریح بر اینکه صندوق پیدا شده آرای انتخابات شورای شهر رشت امنیتی و قضایی شده است، اذعان کرد: اکنون انتخابات شورای شهر رشت وارد مرحله امنیتی و قضایی شده است.

وی، یادآور شد: در انتظار گزارش شفاف دستگاه قضایی و اطلاعاتی استان هستیم و مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی باید برخورد جدی کند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که در بین مردم بی‌اعتمادی ایجاد کرده‌اند باید برخورد قاطع کند.

وی، با اشاره به اینکه روند نتیجه انتخابات از حیطه شهرستان خارج شده است، متذکر شد: روز گذشته با تهران گفت‌وگوهایی صورت گرفت و کتباً به دستگاه مسئول در انتخابات شورای شهر رشت نامه نوشتند که تصمیم‌گیری می‌کنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان هفته آینده را برای اعلام نتیجه تهران ذکر کرد و یادآور شد: تأیید انتخابات انجام شده اما بحث صندوق آرا و نظارت شهرستان خللی در روند آن ایجاد کرده که باید شفاف‌سازی شود و مردم در جریان امور قرار گیرند.

منبع: دیارمیرزا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads