کد خبر: 31910 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 آگوست 2013 - 18:41

بیانیه شورای راهبردی حزب الله گیلان:

نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد

شورای راهبردی حزب الله گیلان با صدور بیانیه ای از اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌خواست تا در رأی اعتماد به اعضای کابینه دکتر روحانی دقت بیشتری کرده و فتنه گران و نا اهلان را به آن راه ندهند.

به گزارش خوبان، شورای راهبردی حزب الله گیلان با صدور بیانیه ای از اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌خواست تا در رأی اعتماد به اعضای کابینه دکتر روحانی دقت بیشتری کرده و فتنه گران و نا اهلان را به آن راه ندهند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

ریاست محترم، اعضای محترم هیئت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

ما اعضای شورای راهبردی حزب الله گیلان که تعدادی از اعضای این مجموعه سوابق نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خویش دارند بر آن شدیم به پاس حماسه پر شکوه ملت رشید و استوار ایران در خلق حماسه سیاسی در لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری نکاتی را از باب مطالبه عمومی و دغدغه دینی معروض داریم:

1-از باب شکر نعمت حضور پر رنگ و نقش آفرینی بی نظیر و بی بدیل ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به پاس قدر دانی از چنین مردمی که با مشکلات و گرفتاری های معیشتی فراوان و علیرغم تبلیغات سوء دشمنان چنین شور و نشاط عظیمی از خود به نمایش گذاشته اند؛ از قوه مقننه و رئیس جمهور محترم انتظار می رود در تشکیل کابینه ملاحظات ویژه ای را اعمال نمایند تا در راستای نیل به فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه اقتصادی و تداوم حماسه سیاسی با تشکیل دولتی شایسته متشکل از افراد معتدل همسو با شعار اعتدال گرایی رئیس جمهور محترم  گام مؤثری بردارند و این مهم سر آغاز تحقق حماسه اقتصادی خواهد بود، ان شاءالله…

2-نظر به نام گذاری دهه چهارم انقلاب به دهه عدالت و پیشرفت از سوی نائب امام زمان (عج) ضروری به نظر می رسد که جهت تحقق پیشرفت و عدالت و حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی باید کابینه ای با شاخصه های انقلاب، شایسته سالاری، آرمانگرا و باورمند به آموزه های دین مبین اسلام تشکیل گردد؛ نه کابینه ای سیاست زده و منفعل که در مقابل نظام سلطه و وابستگان به باند قدرت و ثروت با اصول و مبانی انقلاب کاملا بیگانه باشند.

3-با توجه به فرمایش رئیس محترم قوه مجریه به تشکیل دولتی از درستکاران و راستگویان، حضور افراد بد سابقه که در حوادث آزمون گونه سال 88 با جریان فتنه و برانداز نظام اسلامی همسویی و سنخیت داشته اند، جای تامل دارد! انتظار به حق ما از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در ندادن رای اعتماد به کسانی که در گذشته سوء مدیریت داشتند و یا از نقش آفرینان فتنه 88 بوده و تاکنون و توبه نکرده و از محضر ملت و نظام اسلامی عذرخواهی ننموده اند مطالبه ای به حق و مطابق با رسالت انقلابی خواهند بود.

4-با توجه به اولین مصاحبه خبری رئیس جمهور محترم که در آن تصریح کرده اند ( از این پس بنده رئیس جمهور همه مردم ایران هستم) ذکر این نکته ضروری بنظر می رسد برای تحقق این حقیقت باید دولتی فراجناحی متشکل از همه نیروهای مومن و معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی و قانون اساسی تشکیل گردد.

5-چگونه می توان به افرادی به عنوان وزیر دولت اعتدالی رای اعتماد داد که به اوامر ولی امرشان مبنی بر پیگیری قانونی مطالبات خود در انتخابات 88 از طریق مدار قانونی و ساز و کار تعیین شده در قانون اساسی بی اعتنا بوده و نهی امام خویش را در اجتناب از اردو کشی های خیابانی وقعی ننهاده اند؟ و از کجا معلوم این افراد قانون شکن در صورت اخذ رای اعتماد از مجلس از فرصت به دست آمده در راه خدمت صادقانه به ملت بهره جویند؟ یا از آن سوء استفاده ننمایند؟

6-امید است نمایندگان محترم مجلس به واسطه سوگندهای خویش، حافظ منافع ملی باشند و وظیفه قانونی خویش را به احسن وجه و بدون توجه به رایزنی ها و لابی گری های باند قدرت و ثروت و تطمیع و تهدید گروه ها و جریانات فرافکن و هوچی گرا ادا نمایند، و با اعلام نظر آگاهانه، دوراندیشانه و خرد ورزانه در دادن رای اعتماد یا عدم اعتماد به وزرای معرفی شده بر مبنای اصول انقلابی و اسلامی به تکلیف خویش عمل نمایند. و بدانند که هر نظر آن ها تکلیفی سنگین در محضر حضرت حق، خون پاک شهیدان و ملت شریف ایران را به دنبال خواهد داشت. همچنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:

(نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد) از اصول انقلابی و اسلامی نظام مقدس مان قاطعانه در مقابل نفوذ نامحرمان و نا اهلان به کابینه دولت تدبیر و امید بایستند؛ چرا که شایسته دولت تدبیر و امید، وزرایی مدیر و مدبر و شایسته می باشد نه افرادی که زمینه دلسردی و ناامیدی را در انتخابات ریاست جمهوری گذشته فراهم نموده اند و یا در سابقه مدیریتی خود ضعف سوء مدیریت آن ها کاملا مشهود بوده است.

شورای راهبردی حزب الله گیلان

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads