کد خبر: 31665 - تاریخ: دوشنبه، 5 آگوست 2013 - 00:00

کارشناس هواشناسی گیلان:

هوای گیلان دوشنبه بارانی است/پیش‌بینی آبگرفتگی معابر

کارشناس هواشناسی گیلان به بارش باران از دوشنبه هفته جاری در این استان اشاره کرد و گفت: آبگرفتگی معابر در بعضی از مناطق گیلان پیش‌بینی‌می‌شود.

به گزارش خوبان، سمانه نگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نفوذ هوای خنک از روز دوشنبه هفته جاری در گیلان اظهار کرد: امروز دمای هوا در بیشتر شهرهای جلگه‌ای استان به مرز 30 درجه رسیده است.

وی شهرهای رشت و منجیل با 31 درجه دارای بیشترین حرارت اعلام کرد و افزود: موج ناپایدار و سامانه بارش‌زا طی دو روز آینده وارد گیلان می‌شود.

نگاه با بیان اینکه موج هوای خنک با عبور از روی دریا انرژی کافی در ناپاپداری را کسب می‌کند، تصریح کرد: هوای گیلان از روز دوشنبه دارای افزایش ابر، بارش‌های متناوب و وزش باد است.

کارشناس هواشناسی گیلان به شرایط ناخوشایند جوی استان برای کشاورزان اشاره کرد و گفت: آسمان گیلان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ابری پییش‌بینی می‌شود و در بعضی از ساعت‌ها همراه با بارندگی و وزش باد است.

وی با تاکید براینکه شدت بارش‌ها در روز دوشنبه می‌تواند موجب آبگرفتگی عمومی در بعضی از مناطق گیلان شود، بیان کرد: روزهای آینده کاهش چهار تا هفت درجه‌ای هوا در استان پیش‌بینی‌می‌شود.

نگاه وضعیت دریا در مدت مذکور را دارای موج و توفانی پیش‌بینی‌کرد و یادآور شد: دریا برای انجام فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads