کد خبر: 31567 - تاریخ: یکشنبه، 4 آگوست 2013 - 10:40

حاشیه‌های بازگشت احمدی‌نژاد به نارمک/ تصاویر

وقتی مردم محله نارمک برای سلامتی احمد‌ی‌نژاد صلوات می‌فرستادند،‌ وی از آنها خواست که صلواتی برای همه ملت ایران بفرستند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان پس از مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به ‌حجت‌الاسلام روحانی به منزل خود در خیابان نارمک تهران بازگشت.

* اسفندیار رحیم مشایی، غلامحسین الهام،‌مرتضی تمدن و شیخان و خورشیدی،‌ احمدی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

* وقتی مردم محله نارمک برای سلامتی احمد‌ی‌نژاد صلوات می‌فرستادند،‌ وی از آنها خواست که صلواتی برای همه ملت ایران بفرستند.

*همزمان با ورود احمدی‌نژاد، ‌بوی اسپند سراسر کوچه را پر کرد و همسایگان گوسفندی را در حین ورود رییس‌جمهور سابق جلوی پایش قربانی کردند.

*یکی از خانم‌های محله نارمک که با گوشه روسری خود اشک‌هایش را پاک می‌کرد، خطاب به احمدی‌نژاد می‌گفت «4 سال دیگر باید بیایی.»

* احمدی‌نژاد چند دقیقه‌ای به صورت ایستاده در بین مردم محله خود سخنرانی و از آنها به خاطر اینکه با زبان روزه به استقبالش آمدند، قدردانی کرد.

*همسایگان، تک‌تک و در حالی که برخی از آنها گریه می‌کردند، احمدی‌نژاد را در آغوش گرفته و از او تشکر می‌کردند.

* حلقه مردم تا انتهای کوچه و پلاک 10 رئیس‌جمهور سابق را مشایعت کرد و تعدادی از آنها هم خواستار عکس یادگاری با وی بودند. احمدی‌نژاد نیز با لبخند همه را دست پر بازگرداند.

* سربازی که خیلی به احمدی‌نژاد ابراز علاقه می‌کرد گفت، من از پاستور و به عشق شما به اینجا آمده‌ام.

* احمدی‌نژاد نیز طی سخنان کوتاهی در میان همسایگان منزل خود ضمن تشکر از آنها اظهار داشت: شما بزرگواری کردید و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادید همانطور که طی 8 ساله گذشته همراه و پشتیبان ما بودید.

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه راضی نبودم در عصر ماه مبارک رمضان برای استقبال از بنده به زحمت بیفتید، افزود: من افتخار می‌کنم که در خدمت شما هستم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر یکدیگر را می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم که خیر و لطف و زیبایی را بر شما و ملت ایران نازل کند و امیدوارم دل‌های شما شاد، خانواده‌هایتان گرم و تن‌تان سالم باشد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 23 24 25

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads