کد خبر: 31398 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 آگوست 2013 - 18:43

برادر نماینده صومعه سرا هم پست گرفت؛

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر گیلان معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر ابوالحسن فقیه ریاست جمعیت هلال احمر کشور دکتر علیرضا خصوصی ثانی به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان منصوب شد .

طی حکمی از سوی دکتر ابوالحسن فقیه ریاست جمعیت هلال احمر کشور دکتر علیرضا خصوصی ثانی به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان منصوب شد .

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان که با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر کشور و تنی چند از مسئولین استانی برگزار شد، فردین بلوچی مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‏های جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له در خصوص هلال احمر گفت: کار در هلال احمر و خدمت در این سازمان مردم نهاد باعث افتخار و مباهات است و خدمت به مردم و آسیب دید‏گان بزرگترین نعمت است.

وی افزود: باید مسئولیت در هلال احمر را بعنوان فرصتی مناسب جهت ارتقای خدمت‏رسانی و ایجاد نظم و عدالت و آسایش برای مردم استفاده کرد .

در ادامه دکتر علیرضا خصوصی ثانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی هلال احمر گفت: امیدوارم در کنار کارکنان خدوم و زحمتکش جمعیت و پا به پای آنان که در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‏کنند در ارایه خدمات مطلوب و تحقق اهداف هلال احمر که همانا تسکین آلام بشری و حمایت از جان انسان‏هاست به نحو مطلوب عمل کنیم .

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه دکتر علیرضا خصوصی ثانی به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر گیلان معرفی شد و از زحمات محمدحسن یزدان پناهی سرپرست جمعیت هلال احمر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به وظایف و ماموریت های گسترده جمعیت هلال احمر، از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام سعی و تجربه و توان علمی اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارایه خدمات جمعیت در استان بکار گیرید.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads