کد خبر: 31076 - تاریخ: جمعه، 26 جولای 2013 - 13:26

در روستای ماشل علم خشکبیجار برگزار شد؛

مراسم یادواره شهید پرویز رضایی/ تصاویر

شهید پرویز رضایی در سال 1346 در خانواده مذهبی در روستای ماشل علم خشکبیجار دیده به جهان گشود و در سال 65 به خدمت سربازی اعزام گردید و در حالی که 20 سال بیشتر نداشت در عملیات نصر 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خوبان: مراسم یادواره شهید پرویز غروب روز دوشنبه (1392/4/31) در روستای ماشل علم خشکبیجار برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور حجت الاسلام مودب پور امام جمعه، سرهنگ حیدری جانشین سپاه ناحیه مقداد، علی شاددوست بخشدار خشکبیجار، دوستدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار و همچنین با حضور جمعی از خانوادههای معزز شهدا برگزار گردید، حجت الاسلام مودب پور در خصوص ویژگی های اخلاقی این شهید والامقام به سخنرانی پرداختند، در انتها نیز مراسم با مداحی برادر مهدیه از مداحان منطقه پایان یافت.

لازم به ذکر است  شهید پرویز رضایی در سال 1346 در خانواده مذهبی در روستای ماشل علم خشکبیجار دیده به جهان گشود، این شهید والامقام در تاریخ 1365/12/15 به خدمت سربازی اعزام گردید و با گذراندن دورههای آموزشی به لشکر قدس سپاه پاسداران گیلان مستقر در استان کردستان پیوست و در منطقه ماهوت عراق در گروهان تعاون سپاه قدس گیلان مشغول خدمت شد و در عملیات نصر4 در تاریخ 1366/5/1 به درجه رفیع شهدت نائل آمد و در زادگاهش در کنار هم رزمانش به خاک سپرده شد.

SAM_0524 SAM_0530 SAM_0531 SAM_0547 SAM_0549

 

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads