کد خبر: 31015 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 جولای 2013 - 09:48

هفته نخست لیگ برتر؛

پیروزی پرسپولیس برابر تراکتورسازی 10 نفره/ اولین برد تیم دایی

تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدارش در لیگ سیزدهم را درحالی با پیروزی پشت سر گذاشت که تراکتورسازی از دقیقه 48 با اخراج مرتضی اسدی با 10 بازیکن به بازی ادامه می‌داد. ضمن اینکه شاگردان دایی در نیمه نخست یک ضربه پنالتی هم از دست دادند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: دومین دیدار از روز نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 22:15 چهارشنبهسید مهدی سید صالحی شب بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این بازی تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان تبریزی‌اش به پیروزی دست یافته و لیگ سیزدهم را با برد آغاز کند.

در این بازی سرد و کسل کننده که قضاوت آن برعهده محسن قهرمانی بود، سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 80 تک گل برتری تیم پرسپولیس را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 86 هم مجددا دروازه تراکتورسازی، تیم پیشین خود را باز کرد که با بالارفتن پرچم کمک داور، این گل به نشانه آفساید مردود شد.

البته پرسپولیسی‌ها که در دقیقه 11 نیمه نخست یک ضربه پنالتی را توسط رضا حقیقی از دست داده بودند، حتی در شرایطی که مرتضی اسدی مدافع تراکتورسازی در دقیقه 48 به خاطر خطا روی هادی نوروزی از زمین اخراج شده بود هم نتوانستند بازی قابل قبولی را ارائه دهند اما در نهایت روی یک ضد حمله سیدصالحی موفق شد دروازه این تیم تبریزی را باز کرده و زمینه‌ساز این پیروزی ارزشمند سرخپوشان تهرانی شود.

در این بازی که خیلی‌ها آن را جنگ علی کریمی و جواد کاظمیان بازیکنان گذشته پرسپولیس و فعلی تراکتورسازی با علی دایی سرمربی سرخپوشان تهرانی می‌دانستند، این علی دایی بود که در نیمه مربیان با تعویض‌های خوب خود، برتری پرسپولیس را رقم زد و شاگردان مجید جلالی را دست خالی به خانه باز گرداند.

در این بازی نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی(مهرداد کفشگری)، قاسم دهنوی، محمد نوری(کاپیتان)، غلامرضا رضایی(66- پیام صادقیان)، سیدمهدی سیدصالحی و هادی نوروزی(80- حمید علی عسگری) برای پرسپولیس به میدان رفتند و حامد لک،‌ حبیب گردانی، محمد نصرتی، محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کیانی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی(کاپیتان)، علی کریمی(83- میثم بائو)، جواد کاظمیان(50- فرشید طالبی)، سعید دقیقی(62- محسن ربیع‌خواه) و محمد ابراهیمی در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی قرار داشتند.

پرسپولیس با این پیروزی دومین تیم برنده لیگ سیزدهم لقب گرفت و در حال حاضر پس از تیم استقلال صنعتی خوزستان در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads