کد خبر: 30919 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 جولای 2013 - 19:58

بخشدار خمام در مصاحبه با خوبان خبر مطرح نمود:

بازدید از کلیه روستاهای بخش خمام در ایام ماه مبارک رمضان

مهندس استقامتی: همدلي، ايجاد مودت و وحدت، حذف تشريفات، امكان دسترسي آسان به مديران ارشد بخش و كاهش هزينه هاي مردم در مراجعه به بخشداری و حتی به سایر دستگاههای متولی از جمله مزاياي اين گونه بازدیدها به شمار مي رود كه تمامي مسئولين دستگاههای اجرایی بخش بايد به اين مهم توجه ويژه اي داشته باشند.

به گزارش خوبان، استقامتی بخشدار خمام در حاشيه بازدیدها از روستاهای بخش خمام در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : انجام اين گونه بازدیدها علاوه بر رسيدگي مستقيم به مشكلات پروژه های عمرانی روستا ها و مشکلات مردم اعتماد و اتحاد بين مردم و مسئولين را پايدارتر و مستحكم تر خواهد نمود.
وي افزود: همدلي، ايجاد مودت و وحدت، حذف تشريفات، امكان دسترسي آسان به مديران ارشد بخش و كاهش هزينه هاي مردم در مراجعه به بخشداری و حتی به سایر دستگاههای متولی از جمله مزاياي اين گونه بازدیدها به شمار مي رود كه تمامي مسئولين دستگاههای اجرایی بخش بايد به اين مهم توجه ويژه اي داشته باشند.
بخشدار خمام با بيان اينكه مديران بايد دغدغه رضايتمندي مردم را داشته باشند افزود: مردم بايد احساس نمايند كه مديران پشتيبان آنان هستند و به آساني و بدور از تشريفات اداري بتوانند مشكلات خود را به آنها انتقال دهند.
مهندس استقامتی با تأكيد بر اينكه تكريم ارباب رجوع نقش بسزايي در رضايتمندي مردم ايفاء مي نمايد افزود: تمامي مسئولين دستگاههای اجرایی بخش خمام بايد با مردم با خوش رويي و اخلاق نيك رفتار نمايند و با تمام توان در جهت حل مشكلات مردم گام بردارند .
بخشدار هدف از برگزاري اينگونه بازدیدها را را تكريم مردم و اهميت دادن به مشكلات آنان و بسط و گسترش و تعميم اين فرهنگ در ساير سطوح اداري بخش بيان نمود.

 نماینده عالی دولت در بخش خمام با اشاره به پتانسیلهای بسیار فراوان در بخش خمام افزود: باید در زمان خدمت اینجانب روستاهای بخش تبدیل به کارگاه عمرانی روستایی و شهر خمام به کارگاه عمرانی شهری و بخش خمام به کارگاه عمرانی بخش تبدیل گردد تا به صورت پایلوت در استان به نمود واقعی خدمت بی منت  توسط خدمتگزار مردم شریف و ولایتمدار خمام به منحصه ظهور و بلوغ برسد.
گفتني است كه در اين بازدیدها كه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد روستای بخش صورت می پذیرد، بيش از دو ساعت به طول می انجامد و هر يك از مردم به بيان مشكلات و مسائل خود می پردازند و بخشدارخمام دستورات و رهنمودهاي لازم را جهت حل مشكلات مردم به مسئولين ذيربط صادر می نمایند. و در انتها نیز پروژه های عمرانی روستا مورد بازدید کارشناسی قرار می گیرد و دستورات لازم به جهت تسریع در امور زیر بنایی لازم روستا منجمله پروژه های گازرسانی نصب علمک گاز، رفع ضعف برق ،مشکلات آب شرب روستا ،بهسازی راه روستایی از قبیل شن ریزی، لکه گیری و آسفالت، تکمیل پروژه های فرهنگی روستاها( از قبیل دارالقرآن و خانه فرهنگ روستا و احداث بوستان روستایی و تکمیل مجموعه های ورزشی روستا، تکمیل و ترمیم مساجد و بقاع متبرکه) و سایر موارد داده می شود.

 

انتهای پیام/109


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads