کد خبر: 30850 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 جولای 2013 - 18:26

سفره افطاری به میزبانی شیطان/ افطاری‌دادن رژیم کودک کش + تصاویر

احیانا همان قماش از مسلمانانی که در سوریه حلقوم کودک و زنان بی‌گناه مسلمانان و مسیحیان سوری را می‌برند و فریاد کثیف “جهاد” بر می‌آوردند، حالا هم باید بر سر سفره افطاری جنایتکار صهیونیسی مانند شیمون پرز حاضر شوند!

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران، انتشار خبر افطاری دادن “شیمون پرز” رئیس رژیم صهیونیستی تعجب و حیرت مسلمانان و بسیاری از صاحب‌نظران مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را برانگیخت.

واقعا از عجایب دنیای وارونه امروز می‌تواند دعوت یک مقام ارشد رژیم جنایتکار صهیونیستی از برخی از شخصیت‌ها (!) و سفرای برخی کشورهای اسلامی برای ضیافت افطار باشد. شیمون پرز به عنوان نمادی از خوی درندگی صهیونیست‌ها علیه مسلمان که نام ننگین او با کشتار هزاران کودک، زن و مرد بی‌گناه مسلمان گره خورده، حالا میزان برخی از چهره‌های مسلمان بر سر سفره افطار شده است!

از مقامات رژیم صهیونیستی که تفریحی جز ارتکاب به جنایت و کشتار مسلمان در اراضی اشغالی در طول بیش از نیم قرن گذشته‌ نداشته‌اند، توقعی جز این نمی‌توان داشت که با این‌گونه اقدامات مشمئز‌کننده، سعی در پاک کردن ننگی ابدی جنایات وحشیانه خود داشته باشند اما آیا واقعا می‌توان میهمانان چنین مراسمی که بر سر سفره افطاری شیمون پرز حاضر شده‌اند را “مسلمان” نامید؟! ادعای مسلمانی و هم‌سفره شدن با قاتل هزاران زن و کودک مسلمان و شخص جنایتکاری که مفتخر به شراکت در کشتار صبرا و شتیلاست!

البته با نیم نگاهی به جریانات اخیر کشور سوریه، باور این حقیقت تلخ چندان دشوار نخواهد بود؛ صحنه‌های جنایات اشخاص سفاکی که در قامت تروریسیت‌های اعزامی به سوریه و تحت عنوان مسلمانی و “جهاد” با نظام مردمی بشار اسد، دست به هر جنایتی و خوش‌خدمتی به سردمدارن غربی ـ صهیونیسی خود می‌زنند.

احیانا همان قماش از مسلمانانی که در سوریه حلقوم کودک و زنان بی‌گناه مسلمانان و مسیحیان سوری را می‌برند و فریاد کثیف “جهاد” بر می‌آوردند، حالا هم باید بر سر سفره افطاری جنایتکار صهیونیسی مانند شیمون پرز حاضر شوند و …..

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. مختار
     | 2013/07/24 - 05:48
    پاسخ

    سلام این هایی که در عکس مشاهده میکنید راهشان راه همان شیاطین هایی هستند که در زمان مختار بن ابو عبید ثقفی کردن و با همان راه همان شعار ها و بهانه هایی مسخره که خودشان را درست کنن با سیاست،و حق را باطل و باطل را حق شرح دهند و عمل کنن به باور های غلطشان و از ترس خدا غافل باشند،واقعا که لعن کردن بر این ها و مثل این اشخاص حکم دعای خیر برای آنها را دارد.«فی امان ا…»

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads