کد خبر: 30842 - تاریخ: دوشنبه، 22 جولای 2013 - 23:50

روز گذشته انجام شد؛

بازدید فرماندار رشت از روستاهای حاجی بکنده، امین آباد و تالش محله خشکبیجار

ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت روز گذشته با حضور در بخش خشکبیجار از طرح سالم سازی دریا در روستاهای حاجی بکنده، امین آباد وتالش محله خشکبیجار بازدید نمود.

به گزارش خوبان، ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت روز گذشته (1392/4/30) با حضور در بخش خشکبیجار از طرح سالم سازی دریا در روستاهای حاجی بکنده، امین آباد وتالش محله خشکبیجار بازدید نمود.

در این بازدید که سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت، شاددوست بخشدار خشکبیجار، دوستدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار و عبدالحسین زاده شهردار خشکبیجار نیز حضور داشتند، فرماندار رشت از نزدیک در جریان چگونگی آماده سازی این طرح ها قرار گرفت.

 فرماندار رشت همچنین از نمایشگاه فرهنگی بصیرتی ورزشی صالحین بازدید نمود که در این بازدید سرهنگ سیمائی توضیحاتی در خصوص اهداف این نمایشگاه و چگونگی برپایی و آماده سازی آن ارائه نمود.

در انتها نیز عظمتی با تمجید از برگزاری این نمایشگاه، از فراهم نمودن امکانات ورزشی، ارائه محصولات فرهنگی و ایجاد محیط مناسب برای ارائه خدمت به همشهریان، از سرهنگ سیمائی و عوامل اجرایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.

SAM_0340 SAM_0341 SAM_0343 SAM_0346 SAM_0359

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads