کد خبر: 30841 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 جولای 2013 - 10:02

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام خبر داد؛

برگزاری آزمایشی مسابقات والیبال جام رمضان در خمام

مهران احمدی در مصاحبه با خوبان خبر افزود: این مسابقات از امروز سه شنبه و به مناسبت گرامیداشت شهدای بخش خمام و زیر نظر هیئت روستایی و عشایری در سالن شهدا آغاز خواهد شد.

به گزارش خوبان، رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در مصاحبه با خبرنگار ما، از برگزاری آزمایشی مسابقات والیبال جام رمضان در خمام خبر داد.

مهران احمدی با اشاره به حضور 6 تیم در این مسابقات افزود: این مسابقات از امروز سه شنبه(1392/5/1) و به مناسبت گرامیداشت شهدای بخش خمام و زیر نظر هیئت روستایی و عشایری در سالن شهدای خمام آغاز خواهد شد.

169

وی ادامه داد: در این مسابقات یک تیم از شهر خمام، 4 تیم از روستاهای بخش و یک تیم نیز از کوچصفهان شرکت خواهند نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با اشاره به برنامه ریزی به منظور برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان همه ساله در خمام، افزود: از سال آینده این مسابقات به صورت منظم و با دعوت از تمامی شهرستان های استان گیلان در ایام ماه مبارک رمضان در خمام برگزار خواهد شد.

همچنین احمدی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال گل کوچک خمام اظهار داشت: این مسابقات با حضور 45 تیم از اول ماه مبارک رمضان در سالن تختی خمام و زیر نظر هیئت همگانی خمام در حال برگزاری می باشد.

وی در انتها افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده ان شاالله از سال آینده مسابقات فوتسال در سالن شهدای خمام و مسابقات والیبال نیز در سالن تختی خمام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/85

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads