کد خبر: 30778 - تاریخ: یکشنبه، 21 جولای 2013 - 17:46

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور:

تمام صندوق‌های رای‌گیری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت بازشماری می‌شود

به دلیل وجود اختلاف رایی که بین نفر چهاردهم و شانزدهم در لیست‌های اجرایی و نظارت وجود دارد، باز شماری کامل صورت خواهد گرفت.

به گزارش خوبان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور از باز شماری تمام صندوق‌های رای گیری شهر رشت خبر داد.

جواد کلیوند در گفتگو با خبرنگار ایلنا در گیلان، درباره دلایل باز شماری آرای صندوق‌های شهر رشت، اظهار کرد: امروز یک شنبه 30 تیرماه هیات نظارت بر انتخابات کشور با هیات نظارت استان گیلان و نیز شهرستان رشت جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گفته وی، در این جلسه بنا بر این شد که برای برطرف شدن اختلاف تجمیع آرا بین هیات نظارت و اجرائی، آرای نفر اول تا سی‌ام باز شماری شود.

نماینده مردم کرج در مجلس زمان اعلام نتیجه نهایی باز شماری کل صندوق‌های رای گیری شهر رشت توسط هیات نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور را در چهارم مرداد ماه امسال عنوان کرد.

کلیوند، درباره مستندات هیات نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور برای باز شماری کل صندوق‌های رای گیری شهر رشت اذعان کرد: به دلیل وجود اختلاف رایی که بین نفر چهاردهم و شانزدهم در لیست‌های اجرایی و نظارت وجود دارد، باز شماری کامل صورت خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: انشاء الله کار باز شماری کل صندوق‌های رای گیری رشت با سرعت انجام خواهد شد و نتیجه نهایی به مردم اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/47


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads