کد خبر: 30773 - تاریخ: یکشنبه، 21 جولای 2013 - 17:14

آیت الله قربانی خبر داد:

حضور دو تا سه وزیر گیلانی در کابینه دولت دکتر حسن روحانی

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده برطرف کردن مشکلات گیلان را به بنده و محمدباقر نوبخت سپرده است، یادآور شد: پیشرفت گیلان مد نظر حسن روحانی است.

به گزارش خوبان به نقل از دیارمیرزا، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در جمع مدیران سازمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی اظهار کرد: حسن روحانی از دوستان قدیمی بنده است.

وی ادامه داد: با آمدن روحانی دشمنی‌های خارج از کشور نسبت به ایران کاهش پیدا کرده و اوضاع روبه بهبود است.

آیت الله قربانی به توصیه‌های خود به رئیس جمهور آینده اشاره کرد و افزود: به روحانی گفتم امید انقلاب هستی و از زیگزاگ رفتن و به نفع دیگران سخن گفتن پرهیز داشته باشد.

امام جمعه رشت از حضور دو تا سه وزیر گیلانی در کابینه دولت حسن روحانی خبر داد و بیان کرد: روحانی روحیه حکیمانه‌ای دارد و امور را با تدبیر انجام می‌دهد.

وی حسن روحانی را طلبه‌ای دردمند و انقلابی توصیف کرد و گفت: روحانی فردی خوش استعداد، خوش‌بیان و قاطع است.

قربانی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده برطرف کردن مشکلات گیلان را به بنده و محمدباقر نوبخت سپرده است، یادآور شد: پیشرفت گیلان مد نظر حسن روحانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و افزود: احمدی‌نژاد فردی پر تلاش، دست‌پاک، چشم‌پاک و شجاع است و از گفتن حقایق در مراکز قدرت کوتاهی نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه احمدی‌نژاد دغدغه مردم را داشته است، خاطرنشان کرد: واقعیت تلاش‌های دولت احمدی‌نژاد را نمی‌توان نادیده گرفت و مقام معظم رهبری این تلاش‌ها را تایید کردند اما بعضی بداخلاقی‌ها و رفتار نادرست در این دولت وجود داشت.

امام جمعه رشت خواستار انتقال تجربه مسئولان به اعضای دولت جدید شد و تصریح کرد: مسئولان استان باید جسارت گفتن حقایق را داشته باشند تا بتوانیم گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

انتهای پیام/66


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads