کد خبر: 30728 - تاریخ: یکشنبه، 21 جولای 2013 - 07:12

بخشدار خمام در روستای تیسیه؛

به زودی شاهد علمک گذاری گاز در روستای تیسیه خواهیم بود

بخشدار خمام روز چهارشنبه در روستای تیسیه خمام حضور یافت.

به گزارش خوبان: بخشدار خمام روز چهارشنبه (1392/4/26) با حضور در روستای تیسیه خمام و شرکت در نمازجماعت مسجد جامع این روستا، طی سخنانی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم که ماه تعالی است. لذا هر کاری که ما در این ماه پرخیر و برکت انجام می دهیم باید برای خداوند باشد. چون مقصد همه ی ما خداوند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیار خوشحالم در روستایی هستم که یکی از بزرگترین روستاهای دهستان لات و کته سر می باشد. این روستا 9 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نموده است و دینش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده است. این روستا، سه آزاده سرافراز و بیست و یک جانباز دلاور دارد. لذا هر آنچه را که آن ها باید انجام می دادند، انجام دادند تا امروز من و شما با آسایش در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

استقامتی ادامه داد: وجود بقعه متبرکه آقا سید قاسم از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) چون نگینی در این روستا می درخشد و به یک قطب فرهنگی تبدیل شده است. ما به همین منظور نیز می توانیم برنامه های خاص فرهنگی آن را نیز داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در بخش خمام در ادامه با اشاره به نشست اخیر خود با دو تن از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی – مهندس کوچکی نژاد و دکتر تامینی –  و همچنین حضور مدیر عامل شرکت گاز استان – مهندس موسوی- در خمام، گفت: با توجه به اتمام 98% پروژه گازرسانی روستای تیسیه، ما ان شاالله به زودی شاهد علمک گذاری گاز در این روستا خواهیم بود تا این خواسته ی به حق مردم نیز تحقق یابد.

بخشدار خمام در انتها با توجه به درخواست هیئت امنای مسجد، جهت کمک مالی برای اتمام بازسازی مسجد جامع قول مساعد داد تا به زودی علی رغم کمک های قبلی صورت گرفته، مبلغ 20 میلیون ریال به حساب هیئت امنا واریز نماید.

وی در پایان این دیدار از پایگاه مقاومت خواهران، پارک روستا، زمین ورزشی و آسفالت کوچه ها و معابر بازدید و توصیه های لازم را ارائه نمود.

لازم به ذکر است بخشدار خمام روز سه شنبه (1392/4/25) نیز با حضور در روستای چاپارخانه خمام، از طرح های عمرانی این روستا از جمله کتابخانه عمومی ، اجرای تعریض و مرمت بازارچه محلی و خیابان اصلی ، توسعه ی شبکه برق و رفع ضعف برق خیابان شهید قاسمی نژاد دیدن نمود و دستورات لازم جهت رفع مشکلات موجود را ارائه نمود.

حسین ذاکر استقامتی

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads