کد خبر: 30643 - تاریخ: شنبه، 20 جولای 2013 - 11:05

دختری که خشم صهیونیست‏‌ها را برانگیخت+عکس

«سعدیه سیف الدین» 21 ساله با کسب 25 رأی موافق توانست هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.

 به گزارش خوبان به نقل از ابنا: اخیرا انتخابات هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا برگزار شد که برای نخستین بار یک دختر مسلمان با اکثریت آرا موفق به عضویت در هیأت مدیره شد.«سعدیه سیف الدین» ۲۱ ساله با کسب ۲۵ رأی موافق توانست عضو هیأت مدیره این دانشگاه شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.

براساس این گزارش، دانشگاه کالیفرنیا با دارا بودن ۲۲۲ هزار دانشجو با شرکت های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد که به گفته مسئولان آن انتخاب یک دختر مسلمان ناقض قوانین این رژیم است!

سعدیه سیف الدین

اعضای یهودی این دانشگاه با اعلام مخالفت خود، با تاکید بر اینکه این انتخاب حقوق بشر اسرائیل در منطقه را نقض می کند اعلام کردند امکان محرومیت مالی این دانشگاه از سوی شرکت های اسرائیلی وجود دارد.

هچنین كمیته‌ای صهیونیستی موسوم به “سیمون ویزنتال” كه از سال ۱۹۱۳ در آمریكا تاسیس شده است، با انتقاد شدید این انتخاب نسبت به عواقب آن ابراز نگرانی کرده است.

nf00300447-2

این كمیته كه هدف اصلی آن زنده نگه داشتن هولوكاست در یاد مردم آمریكاست، نسبت به عواقب این انتخاب هشدار داد.

هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا ۲۶ عضو دارد و سعدیه سیف الدین به مدت یک سال به عضویت این هیأت درآمده است.

nf00300447-3

سعدیه در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی از این انتخاب اظهار کرد: تلاش خواهد کرد در آینده تحول بزرگی در سیستم آموزشی دانشگاه ایجاد کرده تا افراد بیشتری از اقوام مختلف برای تحصیل جذب دانشگاه شوند.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads