کد خبر: 30485 - تاریخ: چهارشنبه، 17 جولای 2013 - 18:17

با حضور سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت؛

افتتاحیه کارگاه آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین / تصاویر

کارگاه آموزش سرگروه های شجره طیبه صالحین توسط معاونت تربیت – آموزش سپاه ناحیه مقداد در مسجد و حسینیه امام خمینی (ره) خشکبیجار افتتاح گردید.

 به گزارش خوبان: کارگاه آموزش سرگروه های شجره طیبه صالحین توسط معاونت تربیت – آموزش سپاه ناحیه مقداد روز دوشنبه (1392/4/24) با حضور سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در مسجد و حسینیه امام خمینی (ره) خشکبیجار افتتاح گردید.

در این مراسم که حجت الاسلام انصاری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد نیز حظور داشت، در ابتدا حجت الاسلام اسدی مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه مقداد ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تشکر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء، به تشریح برنامه های حلقه صالحین پرداخت.

در ادامه نیز سرهنگ سیمائی در خصوص نحوه برگزاری حلقه های صالحین و هدف از برگزاری مستمر این حلقه ها به ایراد سخن پرداخت.

در انتهای این مراسم حجت الاسلام حسن زاده معاونت تربیت – آموزش سپاه قدس گیلان به سخنرانی پرداخت. وی با اشاره به اهمیت برگزاری این حلقه ها در خصوص هم اندیشی و بحث و تبادل نظر در حلقه های صالحین تاکید نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم بصورت نمادین هریک از سرگروهای حلقه های صالحین با اعضاء گروه خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

SAM_0028 SAM_0039 SAM_0041 SAM_0051 SAM_0052 SAM_0088 SAM_0092 SAM_0108

تهیه گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/61


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. مختار
     | 2013/07/18 - 03:23
    پاسخ
    +4
    0

    سلام کار های حلقه صالحین خوب است اما بعضی جاهات این جلسات کم کاری میشود منظورم اینه که این عکس ها در حد یه آمار هست اما داخل جلسات که میشینید همیشه یجا مشکل دارد اگر به نحو احسنت انجام بشه تاثیر خوبی دارد.

  2. عمار
     | 2013/07/18 - 16:21
    پاسخ
    +3
    -1

    امیدواریم این جلسات توام با معنویت و هدایت انجام بشه و بفکر آمار و ارقام نباشند کارهای اینطوری توش سیاست باشه مورد قبول است باید جوون ها رو از انقلاب وسیاست متوجه کرد ولی اول باید جوون خود و خداشو وبه اون حب امیرالمومنین پی ببره تا از گزند شیاطین دور باشه انشااوووامام عصر توجه فرمایند سرماها و این افراد .*فی امان الله*

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads