کد خبر: 30223 - تاریخ: یکشنبه، 14 جولای 2013 - 10:17

لیگ جهانی والیبال؛

تیم ملی والیبال ایران مغلوب آلمان شد/ پایان شاهنامه برای ایران خوش نبود

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود برابر آلمان در لیگ جهانی شکست خورد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، دومین دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آلمان در هفته پایانی لیگ جهانی از ساعت 21 امروز شنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان مهمان اروپایی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر برابر ایران به پیروزی برسد و شکست در بازی اول را جبران کند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار که نسبت به دیدار اول با اشتباهات بیشتری از سوی بازیکنان همراه بود و ملی پوشان نشاط دیدارهای گذشته را نداشتند با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 23 و 25 بر22 نتیجه را به تیم آلمان واگذار کردند تا وداع تلخی با لیگ جهانی داشته باشند.

در این مسابقه آلمان ها که نشان دادند انالیز خوبی نسبت به تیم ملی ایران داشتند نمایش قابل قبولی را ارائه کردند و در هر سه گیم تیم برتر میدان بودند و با اعتماد به نفس بالایی امتیازات را کسب کردند. در مقابل ملی پوشان ایران نتوانستند مثل دیدارهای گذشته با قدرت کار کنند و با عملکردی ضعیف تر از دیدارهای گذشته در نهایت 3 بر صفر مغلوب مهمان اروپایی خود شد.

شاگردان خولیو ولاسکو در شرایطی این دیدار را واگذار کردند که برای نخستین بار در رقابت های لیگ جهانی شرکت کردند و نمایش خیره کننده ای را از خود ارائه دادند. تیم ملی ایران با این شکست 15 امتیازی ماند و آلمان ها با این پیروزی 17 امتیازی شدند و در جدول رده بندی بالاتر از ایران قرار گرفتند.

در پایان رقابت های گروه دوم رقابتهای لیگ جهانی تیم ملی ایتالیا با 19 امتیاز در رده اول قرار گرفت، روسیه با همین تعداد امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، آلمان با 17 تیم سوم شد و صربستان با 16 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. ایران با 15 امتیاز در رده پنجم ایستاد و کوبا با 4 امتیاز در رده ششم و آخر قرار گرفت. از این گروه تیم های ایتالیا و روسیه به مرحله بعد صعود کردند.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads