کد خبر: 30200 - تاریخ: شنبه، 13 جولای 2013 - 19:09

اسماعیلی:

چهار کيلو مواد مخدر در تالش کشف شد

فرمانده انتظامي تالش از کشف چهار کيلو مواد مخدر و دستگيري پنج قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ عباس اسماعيلي ظهر شنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: با كسب خبر مبني بر اينكه دو گروه به صورت گسترده نسبت به تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان اقدام مي کنند، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، با تحقيقات نامحسوس پليسي اعضاي يک باند تهيه توزيع مواد مخدر را شناسایي و برای انهدام این باند برنامه ريزي كردند.

فرمانده انتظامي تالش گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاري پليس امنيت عمومي در يک عمليات غافلگيرانه اعضاي چهار نفره اين باند كه مركب از دو زن و دو مرد بودند را با يك دستگاه خودروي پيكان متوقف و پس از دستگيري اين متهمان، در بازرسي از داخل خودرو دو کيلو و 75 گرم ماده مخدر از نوع ترياک کشف كنند.

وی همچنین به عمليات ديگر پليس اين شهرستان در كشف مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر با كسب خبري مبني بر اينكه فردي با استفاده از يك دستگاه پژو پارس قصد انتقال مواد مخدر به تالش را دارد، اين موضوع را نيز در دستور كار خود قرار داده و با همكاري اكيپ هاي عملياتي بخش اسالم اين خودرو را متوقف كردند.

اسماعیلی در ادامه با بيان اينكه ماموران عمليات ويژه راننده اين خودرو را نيز دستگير و از داخل خودروي دو كيلو گرم ترياك كشف كردند، یادآورشد: متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مورد كشف برای سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

 منبع: مهر

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads