کد خبر: 29894 - تاریخ: چهارشنبه، 10 جولای 2013 - 11:22

رئیس پلیس فتای گیلان خبر داد:

كاهش 14 درصدي جرايم سايبري در گيلان

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان گيلان از كاهش 14درصدي جرايم سايبري سه ماه نخست سال 92 در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ ايرج محمدخاني در گفت ‏وگو با ایسنا، در تشريح اين خبر اظهار کرد: استمرار آگاهي بخشي‏هاي سايبري پليس فتا با همكاري و مشاركت ساير دستگاه‏هاي متولي در بخش دولتي و خصوصي بويژه رسانه استانی، اصحاب رسانه و توجه هموطنان به توصيه‏ها و ملاحظات ايمني، نقش تاثيرگذاري در كاهش 14 درصدي جرايم سايبري استان گيلان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی افزود: اين پليس با تجهيز امكانات سخت‏افزاري و نرم‏افزاري بويژه در حوزه فارنزيك (بررسي ادله ديجيتال) همچنين جذب و بكارگيري كارشناسان و كارآگاهان خبره سايبري، تسلط و اشرافيتي بسيار خوبي را بر فضاي مجازي بويژه حوزه وب سايت‏هاي شبكه‏هاي اجتماعي پيدا كرده كه موجب شده بسياري از مجرمان دستگير و بسياري ديگر نيز از ادامه اقدامات مجرمانه خود صرف‏نظر کنند.

محمدخانی در پايان يادآور شد: اقدامات فرهنگي پليس فتا با رويكرد پيشگيري يكي از دغدغه‏هايي است كه انشاءا… در سال 92 با مشاركت ساير دستگاههاي متولي در بخش دولتي و خصوصي با هدف آموزش، فرهنگ سازي و ارتقای سطح دانش و رشد آگاهي‏هاي اجتماعي جامعه، آن را دنبال خواهيم كرد و اميدواريم با توسعه و گسترش اين فعاليت‏ها، امنيت، آسايش و آسودگي خاطر هموطنان را در فضاي مجازي بنحو مطلوبي تامين كنيم.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads