کد خبر: 29824 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 جولای 2013 - 18:54

ساعات کار ادارات گیلان در ماه مبارک رمضان تعیین شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان ساعات کار ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی گیلان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خوبان، صفرعلی کریمی پاشاکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت: به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی، ساعت کاری ادارات استان در ماه مبارک رمضان، صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و در بعدازظهر نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‏یابد.

وی افزود: همچنین ساعات کار ادارات و بانکها در روزهای نوزدهم و بیست و سوم با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

کریمی تاکید کرد: هرگونه فعالیت فوق برنامه قبل از آغاز ساعت کار یا بعد از پایان ساعت کار انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان ادامه داد: همچنین ایاب و ذهاب کارکنان باید طوری تنظیم گردد که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته و در پایان راس ساعت معین محل کار خود را ترک کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم هیئت وزیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است ساعت فعالیت بانکها را به گونه‏ای تنظیم کند که آغاز آن حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع بکار ادارات و سازمان‏ها باشد.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads