کد خبر: 29787 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 جولای 2013 - 11:28

دادستان عمومی و انقلاب تهران

ارسال یک میلیارد پیامک در روزهای قبل از انتخابات/ دادسرای امور بین‌الملل تشکیل می‌شود

خوبان خبر: دادستان عمومی و انقلاب تهران با اعلام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با کمترین مشکل از تبادل یک میلیارد پیامک در روزهای منتهی به انتخابات و تشکیل دادسرای امور بین‌الملل برای رسیدگی به شکایت از اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی انقلاب تهران صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست ناحیه 31 (جرایم رایانه‌ای) با اعلام این مطلب افزود: حضور مردم در انتخابات سال 92 حضوری مثال زدنی بود و پس از انتخابات 88 دومین انتخابات پرشور کشور در سالهای اخیر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به این مطلب که انتخابات با کمترین حادثه و مشکل امنیتی برگزار شد گفت: انتخابات ریاست جمهوری با کمترین حادثه و مشکل امنیتی برگزار شدو در 5 حوزه رقابت، مشارکت، اجرا، سلامت و امنیت شاهد اقدامات مناسبی بودیم.

جعفری دولت‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل دادسرای امور بین‌الملل اشاره کرد و گفت: در مجتمع قضایی امور بین‌الملل قرار است به جرایم مربوط به اتباع بیگانه و همچنین به شکایت اتباع ایرانی از اتباع خارجی رسیدگی شود.

وی گفت: از آنجا که در این زمینه کاستی‌هایی داشتیم در پیگیری شکایت‌ها دچار نقص بودیم به رئیس قوه قضاییه پیشنهاد تشکیل این مجتمع قضایی را دادیم و او هم موافقت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: امیدواریم با تشکیل این دادسرا و همچنین تشکیل دادسرای جرایم پولی – بانکی بتوانیم اضلاع مفقوده رسیدگی به پرونده‌ها را کامل کنیم.

جعفری دولت‌آبادی همچنین خطاب به رسانه‌ها و گردانندگان وبلاگ‌ها و سایت‌های خبری گفت: دادستانی تهران می‌تواند بهترین حامی شما باشد اما به شرط آنکه شما در چارچوب قانون حرکت کرده و تخلفی نداشته باشید.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اینکه زمانی که در سایت‌ها و وبلاگ‌ها اخبار خلاف واقع منتشر می‌شود دادستانی موظف به برخورد است گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به هتک حرمت و همچنین تخریب‌ها ساکت باشیم و اقدامی انجام ندهیم.

وی همچنین به آماری درباره تعداد پیامک‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار موجود در روزهای آخر انتخابات حدود یک میلیارد پیامک رد و بدل شده که نشان می‌دهد تبلیغات از شکل محیطی به شکل مجازی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads