کد خبر: 29413 - تاریخ: شنبه، 6 جولای 2013 - 11:30

ایجاد مجتمع علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای در گیلان

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایجاد مجتمع علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای در گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، اصغر شکراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیباکنار با اشاره به ایجاد تاسیساتی برابر با راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال کشور13911006000274_PhotoA اظهار کرد: تاسیسات مذکور به منظور ارائه آموزش به شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا بتوانند در منطقه دریای خزر مانور لازم را داشته باشند.

وی از ایجاد مجتمع علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) خبر داد و افزود: تاسیسات موج‌شکن و اسکله مجتمع مذکور در حال راه‌اندازی است و دیگر یگان‌های نیروی دریایی سپاه به این مرکز اضافه می‌شوند.

شکراللهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمتگزار ملت رشید ایران دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس توانسته از آزمون‌ها سربلند بیرون آید.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی رزمی کافی و لازم برخوردار است، گفت: تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی سپاه و دیگر یگان‌های رزم موشکی به‌ویژه شناورهای سطحی و زیر سطحی آمادگی لازم در حراست از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی اضافه کرد: تاکتیک‌ها و راهبرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر با تهدیدهای دشمن ترسیم می‌شود.

شکراللهی ترسیم راهبرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از طرف مسئولان بالای نظام و این نیرو عنوان کرد و یادآور شد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی هر گونه پاسخگویی به دشمن را دارد.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) در ادامه به برگزاری نخستین یادواره شهدای سردار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مرکز اشاره کرد و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف برگزاری یادواره مذکور است.

وی با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند، اظهار کرد: شهدا باید در دنیا و آخرت دست ما را بگیرند و به عنایت شهیدان نیاز داریم.

شکراللهی آشنایی نسل جوان با هشت سال دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا اعلام کرد.

انتهای پیام/114


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads