کد خبر: 29314 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 جولای 2013 - 10:36

والیبال نوجوانان جهان؛

صعود نوجوانان‌ ایران به جمع 8تیم برتر جهان

خوبان خبر: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل مصر به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

به گزارش خوبان، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در گروه خود پس از روسیه در مکان دوم قرار گرفته بود، با برتری 3 بر یک مقابل مصر در دیدار پلی آف به مرحله ی یک چهارم نهایی راه یافت. ملی پوشان ایران در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25-14، 25-21 و 25-23 به برتری رسیدند اما ست سوم را نماینده آفریقا 25-20 به سود خود پایان داد.

محمد جواد معنوی نژاد، کایپتان ایران همانند دیدارهای گذشته عملکرد درخشانی داشت و با 21 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

ایران در مرحله بعد با آرژانتین دیدار خواهد کرد.

فرمت رقابت ها:

رقابت های والیبال نوجوانان جهان با حضور 20 تیم در 4 گروه 5 تیمی برگزار شد. پس از پایان مرحله گروهی تیم های انتهای جدول در هر گروه برای دست یابی به مقام های هفدهم تا بیستم با هم رقابت خواهند کرد، تیم های اول تا چهارم چهار گروه (شانزده تیم) نیز به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند. بر اساس برنامه تعیین شده، تیم های اول و چهارم گروه ها با هم و تیم های دوم و سوم نیز با یکدیگر روبرو می شوند تا چهره هشت تیم برتر رقابت ها مشخص شود. بازنده ها نیز برای به دست آوردن مقام های نهم تا شانزدهم تلاش خواهند کرد.

عملکرد ایران:

به گزارش ایسنا، ملی پوشان ایران که در گروه B با تیم های روسیه، فرانسه، رواندا و فنلاند همگروه شده بود، با چهار پیروزی و یک شکست (مقابل روسیه) در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و به مصاف تیم سوم گروه C رفت و توانست مصر را در یک بازی یک طرفه شکست دهد.

ایران سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی والیبال جهان در رده سنی نوجوانان را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/412


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads