کد خبر: 29275 - تاریخ: چهارشنبه، 3 جولای 2013 - 19:01

واگذاری VPN قانونی به اشخاص حقیقی

خوبان خبر: شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است که آمادگی دارد به اشخاص حقیقی و حقوقی، خدمات قانونی VPN واگذار کند.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است که آمادگی دارد به اشخاص حقیقی و حقوقی، خدمات قانونی VPN واگذار کند.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، محمود خسروی – مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت – با اعلام این مطلب اظهار کرد: این شرکت در فاز نخست به متقاضیان حقوقی که در سایت مربوطه ثبت نام کرده بودند خدمات قانونی VPN واگذار کرد.

وی با اشاره به این نکته که فاز دوم ثبت نام متقاضیان خدمات قانونی VPN آغاز شده است توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت هم اکنون آمادگی دارد به اشخاص حقیقی متقاضی خدمات قانونی VPN که صلاحیت آنان به تایید مراجع ذیصلاح برسد نیز این سرویس را واگذار کند.

در این خبر که از سوی سایت شرکت ارتباطات زیرساخت منتشر شده توضیح بیشتری درارتباط با این موضوع ارائه نشده و با مراجعه به سایت vpn.ir که پیش از این به منظور ثبت نام vpn قانونی فعال شده هم هنوز برای کاربران حقیقی امکانی در نظر نگرفته است.

بنا بر اعلام پایگاه ثبت نام رسمی vpn قانونی، ثبت نام در این بخش صرفا برای ارتباط بین داخل و خارج از کشور است و شامل VPN های داخلی نمی‌شود.

همچنین این VPN جهت دور زدن فیلترینگ نیست و در صورت استفاده برای این منظور، سوء استفاده محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت. متقاضیان برای گذر از فیلترینگ باید با کمیته مصادیق مذاکره داشته باشند.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads