کد خبر: 29169 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 جولای 2013 - 10:34

توضیحات دادگستری گیلان درباره مضروب شدن روزنامه‌نگار کیهان

خوبان خبر: روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری گیلان درباره چگونه مضروب شدن حسین شمسیان روزنامه‌نگار روزنامه کیهان در لنگرود توضیح داد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری گیلان، حسین شمسیان فرزند ولی‌الله متولد 1350 و دبیر سرویس علمی و آموزشی روزنامه کیهان در تاریخ 8 تیر جاری مقارن ساعت یک بامداد در شهر لنگرود میدان بسیج با موتورسواری که دارای دو نفر سرنشین بوده به دلیل گردش به چپ ناگهانی و عدم استفاده از چراغ راهنما درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده و با شوکر برقی یک نفر از راکبان موتورسیکلت را مصدوم کرد.

در ادامه یک نفر از راکبان موتورسیکلت در بین سه سرنشین خودرو محاصره شده و ظاهراً به دلیل ترس و دفاع از خود ضربه‌ای با چاقو به پهلوی حسین شمسیان وارد کرده که پس از انتقال به بیمارستان و مداوا شخص مورد نظر مرخص شده است.

از آنجا که خبرنگار مذکور به هیچ‌یک از مراجع انتظامی و قضایی مراجعه نکرده است پلیس امنیت لنگرود به محض وصول خبر، ضمن اعزام گروهی به بیمارستان اظهارات «شمسیان» را اخذ کرده و متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند و با تشکیل پرونده در اختیار مقام‌های قضایی قرار گرفتند.

روابط عمومی دادگستری گیلان اعلام کرد: هیچ کدام از متهمان این پرونده سابقه درگیری و شرارت ندارند.

 

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads