کد خبر: 29156 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 جولای 2013 - 11:25

فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

كشف33 كيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش در خمام/ تصاویر

خوبان خبر: فرمانده انتظامي شهرستان رشت استان گيلان از كشف 33 كيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامي شهرستان رشت استان گيلان از كشف 33 كيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار رحيم شعباني فرمانده انتظامي شهرستان رشت استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر اينكه فردي به هويت معلوم با يك دستگاه خودرو اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي نمايد، اكيپ هاي عملياتي شهرستان رشت رسيدگي به اين موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت افزود: اكيپ هاي عملياتي با تحقيقات نامحسوس شبانه روزي پليسي از انتقال مقدار قابل توجهي مواد مخدر توسط راننده اين خودرو از بخش خمام شهرستان رشت اطمينان حاصل نموده و متعاقب آن راننده خودرو به محض رويت ماموران با بالابردن سرعت خودرو به سمت شهرستان رشت متواري مي گردد.

سرهنگ رحيم شعباني اظهار داشت: ماموران انتظامي در عمليات تعقيب و گريز پليسي با توجه به اينكه راننده و سرنشين خودرو به فرار خود ادامه مي داد به ناچار با رعايت كليه جوانب ايمني به طرف لاستيك اين خودرو تيراندازي نموده و اين خودرو را متوقف مي نمايند.

وي با بيان اينكه راننده و سرنشين اين خودرو دستگير و از زير صندلي عقب خودرو 33 كيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش كشف شد، بيان داشت: راننده اين خودرو اهل و ساكن بندر عباس بوده و قصد داشته با همدستي سرنشين خودرو مواد مخدر را به شهرستان رشت منتقل نمايد.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت در پايان با بيان اينكه هر دو متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند، از مردم اين شهرستان خواست، در صور مشاهده موارد مشكوك مراتب را سريعا به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

1 (2) 1 (3) DSC02004 DSC02006

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads