کد خبر: 29141 - تاریخ: دوشنبه، 1 جولای 2013 - 12:45

علی امیری مطرح کرد:

رحمتی و نکونام در استقلال ماندنی شدند

خوبان خبر: معاون ورزشی باشگاه استقلال با تاکید بر این که مشکلات نکونام و رحمتی برای تمدید قرارداد با این باشگاه حل شده است، گفت: قرارداد این دو بازیکن طی یکی دو روز آینده امضا خواهد شد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: علی امیری پس از جلسه عصر دیروز یکشنبه خود با فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: رحمتی جلسه خوبی را با فتح‌الله‌زاده برگزار کرد و پیش‌تر هم که نشست مشترکی با نکونام داشتیم. قرارداد او دو ساله بود و خودش هم دوست داشت در استقلال بماند.رحمتی و نکونام

وی در خصوص این که نکونام چه زمانی در تمرین شرکت می‌کند، گفت: بر اساس نامه فدراسیون فوتبال بازیکنان باید تا روز 15 تیرماه استراحت کنند. البته ما از او خواستیم زودتر در تمرین شرکت کند و فکر می‌کنم در سفر اوکراین ما را همراهی کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با رد مشکلات بین رحمتی و نکونام در خصوص سایر ملی‌پوشان استقلال اظهار داشت: خسرو حیدری در خارج از کشور به سر می‌برد و ظرف یکی دور روز دیگر به تهران باز می‌گردد. پژمان منتظری هم امشب به تهران باز می‌گردد و فردا با وی جلسه داریم. ضمن این که آندو تاکید کرده اگر با تیم خارجی به توافق نرسد به استقلال باز می‌گردد. درباره جباری هم امشب فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی جلسه دارند.

امیری درباره پیشنهادهای میلیاردی برخی بازیکنان به این باشگاه گفت: امسال یکی دو باشگاه نظم مالی را به هم ریخته‌اند. برخی بازیکنان به ما تا دو میلیارد تومان پیشنهاد دادند و چند بازیکن هم که با ما توافق کرده بودند به خاطر پول‌های کلان به تیم‌های دیگر رفتند. خوشبختانه امسال فتح‌الله‌زاده نظم مالی خوبی را بر تیم حکم‌فرما کرده که مورد حمایت قلعه‌نویی هم قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads