کد خبر: 28922 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 ژوئن 2013 - 15:23

شایعات تمام نشدنی پل باستانی شعار کی تمام می شود؟

خوبان خبر: این پل که مسئولین شهرداری تاکنون چندین بار قول تکمیل و افتتاح آن را داده بودند، بنا بر تبلیغات شهری روابط عمومی شهرداری رشت، پیش تر قرار بود در هفته پنجم!! اردیبهشت افتتاح شود. قراری که به نیمه شعبان امسال موکول شد. نیمه شعبان هم آمد و رفت، اما حالا حالاها خبری از تکمیل و افتتاح آن شنیده نخواهد شد.

پل روگذر باستانی شعار رشت که چندسالی از آغاز احداث آن می گذرد، این روزها نامش با شایعات فراوانی گره خورده است.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین: این پل در حد فاصل میدان شهید قلی پور تا تقاطع صابرین رشت، توسط شهرداری رشت در حال احداث است که از زمان شروع به ساخت آن تاکنون هر از چندگاهی شایعاتی پیرامون آن در اذهان عمومی مطرح می شود که متاسفانه تاکنون، جز یک مرتبه آن هم توسط رئیس شورای شهر که در ماجرای اخیر دستگیری های اعضای این شورا بازداشت و روانه محل کار سابقش شد، پاسخی به این شایعات داده نشد.

این پل که مسئولین شهرداری تاکنون چندین بار قول تکمیل و افتتاح آن را داده بودند، بنا بر تبلیغات شهری روابط عمومی شهرداری رشت، پیش تر قرار بود در هفته پنجم!! اردیبهشت افتتاح شود. قراری که به نیمه شعبان امسال موکول شد. نیمه شعبان هم آمد و رفت، اما حالا حالاها خبری از تکمیل و افتتاح آن شنیده نخواهد شد.

این پل در حالی که قرار بود در نیمه شعبان امسال افتتاح شود، درست در همین ایام با شایعه ای سنگین بار دیگر نامش را بر سر زبان شهروندان رشتی انداخت. شایعه ای که متاسفانه با سکوت مسئولین،  سنگینی و فراگیری اش بیشتر شد.

شایعه خبر از ایجاد اشکال و نشست یکی از پایه های پل می داد، آن هم به دلیل بتون ریزی زیاد!! شایعه ای که امیدواریم صحیح نبوده و درست نباشد که از قرار معلوم هم درست نیست. اما روی سخن ما با مسئولین شهرداری رشت است. رشت و مردمان صبورش در ماه های اخیر آماج اخبار ناخوشایند فراوانی پیرامون شهرداری و شورای شهر بوده اند. از بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری گرفته تا خبر اختلاس، تا حاشیه های فراوان انتخابات شورای شهر و این تن رنجور دیگر تاب شایعات این چنینی را ندارد، آیا بهتر آن نیست که مسئولین محترم شهرداری با اطلاع رسانی به موقع نسبت به مباحث این چنینی در ایجاد آرامش ذهنی در بین شهروندان رشتی تلاش کنند؟

حال که انتخابات ریاست جمهوری تمام شده و کار آقای قالیباف ناتمام و لیست های امروزی و فردایی هم پیروز انتخابات شورای شهر!! آیا بهتر آن نیست که نسبت به پیگیری مباحث این چنینی نیز شاهد اهتمام بیشتری باشیم؟

اطلاعیه روابط عمومی شهرداری هرچند خوب اما اصلا به موقع نبود. انتظار تلاش، اطلاع رسانی و پاسخگویی به چنین مباحثی قطعا انتظار زیادی نیست.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads