کد خبر: 28873 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژوئن 2013 - 13:02

محمد علی ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت رفتنی شد

خوبان خبر: شهردار کلانشهر رشت از ساختمان سفید و تاریخی میدان شهدا ذهاب “شهرداری” خداحافظی می کند و عازم خیابان بهشت تهران می شود.

به گزارش خوبان به نقل از دیار میرزا: شنیده ها حاکی از آن است که طی هفته های آینده شهردار کلانشهر رشت از ساختمان سفید و تاریخی میدان شهدا ذهاب “شهرداری” ثابت قدمخداحافظی می کند و عازم خیابان بهشت تهران می شود تا در یکی از مناصب شهردار یکی از مناطق تهران یا معاون شهردار تهران با حکم دکتر محمدباقر قالیباف مشغول به فعالیت شود.

محمدعلی ثابت‌قدم دارای دکترای شهرسازی است که از اوایل سال ۱۳۹۱ کار خود را در شهرداری رشت آغاز نمود و حاصل تلاش های وی در این مدت با فراز ونشیب ها و اتفاقات تامل برانگیزی همراه بود.

از ماجرا های صدور حکم توسط وزارت کشور ، پس گرفتن و صدور حکم مجدد گرفته تا بازداشت های تاریخی اعضای شورا شهر که به نوعی بدور از فشارهای این شورای ناصالح مدتی شهر رشت رنگ و بوی آرامش به خود گرفته بود و همچنین اقدامات تاریخی ثابت قدم در تخلیه ساختمان های قدیمی شهرداری، پیادرو سازی خیابان های منتهی به میدان شهر و عزل نیروهای قدیمی و جوانگرایی در کادر مدیریتی شهرداری کلانشهر رشت ، که با همه انتقاداتی که وارد است در مجموع می تواند کارنامه موفقی برای او باشد.

سید محمد علی ثابت قدم. متولد سال ۱۳۵۳ در شهر رشت، خیابان مطهری است ، دوره دبستان در مدرسه شهید بیژن آرمیده و راهنمایی در مدرسه شهید نواب صفوی بوده و دوره دبیرستان از دبیرستان کوشیار فارغ‌التحصیل شده است. فارغ‌التحصیل مهندسی عمران سال ۱۳۷۷ و کارشناسی ارشد شهرسازی(برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای) سال ۱۳۷۹ و دکترا در رشته شهرسازی با گرایش اقتصاد و مدیریت شهری ، عضو هیأت علمی دانشگاه می‌باشدوسوابق مدیریتی او نیز به اختصار عبارتند از: معاون مدیر کل بنیاد مستضعفان استان گیلان، مدیر کل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، مدیرکل تأمین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین سازمان عمرانی همین سازمان. علاوه بر آن مجری و ناظر پروژه‌های مسکونی بوده و ضمن عضویت در جامعه مهندسان شهرساز، بیش از ۴۰ طرح تحقیقاتی و پژوهش‌های تطبیقی در حوزه شهری انجام داده‌است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads