کد خبر: 28611 - تاریخ: یکشنبه، 23 ژوئن 2013 - 19:32

دستگیری تبعه جمهوری آذربایجان در گیلان

خوبان خبر: فرمانده مرزبانی گیلان: یک تبعه جمهوری آذربایجان به همراه داروی قاچاق در مرز آستارا دستگیر شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، سید یوسف مرتضوی عصر امروز در جلسه مرزبانی گیلان با اشاره به تشدید اقدام‌های کنترلی ورود و خروج اتباع و کالا در نوار مرزی استان اظهار کرد: یک تبعه جمهوری آذربایجان که تعداد 9 هزار و 340 عدد داروی دامی غیر مجاز با خود حمل می‌کرد، در آستارا دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد مذکور به طور ماهرانه‌ای 400 نخ سیگارت خارجی را در وسایل خود جاسازی کرده بود و قصد خروج از کشور جمهوری اسلامی ایران را داشت که توسط ماموران پاسگاه پل مرزی هنگ مرزی آستارا کشف و ضبط شد.

به گفته مرتضوی، داروهای کشف شده از تبعه جمهوری آذربایجان انواع نیکلوزام، محلول تایلوجت، اسپری اکسی تتراسایکلین، قرص آل‌نبدازول و محلول روغنی وتاسترول غیر مجاز هستند.

فرمانده مرزبانی گیلان تصریح کرد: اموال کشف شده به همراه متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

وی همچنین از کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی آستارا خبر داد و بیان کرد: ماموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه از منزل شخصی که اقدام به نگه‌داری لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کرده بود، مقدار 4 هزار و 181 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

مرتضوی با بیان اینکه اقلام مذکور از استان‌های شمال غربی و غرب کشور وارد گیلان شده بود، خاطرنشان کرد: لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در بازارچه ساحلی آستارا توزیع شده بود که با تلاش و هوشیاری ماموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی گیلان سطح آمادگی و هوشیاری مرزداران هنگ مرزی آستارا در دفاع از مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران و مقابله با جرایم مرزی را بالا دانست.

 

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads