کد خبر: 28537 - تاریخ: شنبه، 22 ژوئن 2013 - 18:48

ندیمی: اعتراض کاندیداهای شورای شهر رشت رسیدگی می شود

خوبان خبر: رئیس مجمع نمایندگان گیلان: در مدت 15 روز به اعتراض‌های کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت رسیدگی می‌شود.

به گزارش خوبان، ایرج ندیمی امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت درباره اعتراض های گسترده در زمینه تأیید صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت توسط هیئت نظارت گیلان و مرکز تهران، اظهار کرد: با برخی از این اعتراض ها موافق و با تعدادی نیز مخالف هستیم.
وی ادامه داد: کسانی که ما در هیئت نظارت انتخابات استان رد کردیم در مرکز تأیید شدند و با اعتراض در این زمینه موافق هستیم.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه اختیارات متفاوت است، گفت: بنده در زمینه صلاحیت افراد در هیئت نظارت اختیار استانی دارم و عده ای نیز اختیار کشوری داشتند که آنها باید پاسخگو باشند.
وی با اشاره به اینکه ما با تأیید صلاحیت افراد رد صلاحیت شده در هیئت های اجرایی و نظارت استان مخالف هستیم، ادامه داد: ما نمی توانیم مسئولیت مرکز را به عهده بگیریم. منکر این نیستیم از اینکه عوامل، شرایط و فشارهایی موجب وضعیت پیش آمده در صلاحیت افراد شده است.
ندیمی با تصریح بر اینکه برخی مستندات در باره افراد وجود نداشت اما واقعیت داشت، درباره زمزمه ابطال انتخابات شورای شهر رشت تصریح کرد: این حرف بی ربطی است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: ممکن است ما به عنوان هیئت نظارت گیلان وضعیت را بررسی کنیم اما به این جمع بندی نرسیدیم که انتخابات ابطال شود.
وی با بیان اینکه فرصت اعتراض کاندیداها به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: تا 15 روز فرصت داریم اعتراض های کاندیداها را بررسی کنیم و طبق این اعتراض ها به خود حق می دهیم که صندوقی را باطل کنیم یا خیر.
ندیمی یادآور شد: ما در هیئت نظارت استان طبق مستنداتی کسانی را رد کردیم و مرجع بالاتری آنها را تأیید کردند و ما نمی توانیم روی این مرجع نظر دهیم.
وی بحث ابطال انتخابات شورای شهر رشت را پیش داوری خواند و متذکر شد: موضوع ابطال انتخابات شاعرانه است.

 

انتهای پیام/320


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads