کد خبر: 28374 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 ژوئن 2013 - 12:00

امروز"پنجشنبه 30خردادماه 92"؛

بارش باران میهمان نیمه شمالی کشور

خوبان خبر: درسه روزآینده در برخی مناطق شمال غرب، حوالی تنگه هرمز و بخش هایی از جنوب شرق به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود .

به گزارش خوبان به نقل از سازمان هواشناسی کشور: امروز”پنجشنبه 30خردادماه 92″براساس نقشه های پیش یابی درسه روزآینده در برخی مناطق شمال غرب، حوالی تنگه هرمز و بخش هایی از جنوب شرق به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود .
براساس این گزارش، امروز علاوه بر این نواحی در سواحل شمالی و مناطقی از شمال شرق رگبار و رعدو برق و وزش باد رخ خواهد داد همچنین بارش امروز در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل و شرق تنگه هرمز و فردا در استان های آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی، اردبیل خواهد بود.

 

 

گفتنی است، در این مدت کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر رخ می دهد و طی سه روز آینده دریای خزر و دریای عمان مواج است و همچنین غرب خلیج فارس به سبب وزش باد شدید امروز مواج است.
لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز،قسمتی ابری ودر پاره ای نقاط  وزش باد و از بعدازظهرافزایش ابر پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 34 درجه و درکمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads