کد خبر: 28243 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 ژوئن 2013 - 12:31

با صدور بیانیه ای؛

ستاد انتخاباتی حسن روحانی از مردم گیلان قدردانی و تشکر کرد

خوبان خبر: ستاد انتخاباتی حسن روحانی ضمن قدردانی از حضور حیرت‌ انگیز مردم شریف گیلان مراتب قدردانی خود را از تمام دست‌ اندرکاران اجرایی انتخابات اعلام داشت.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان طی صدور بیانیه ای از حماسه‌ سازی مردم گیلان قدردانی کرد که متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بار دیگر گیلانیان سرافراز مانند دیگر مردم شریف ایران حماسه‌ای شگفت خلق کردند که بهت و حیرت جهانیان را برانگیخت.

یقیناً خلق این حماسه بدون فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری درباره صیانت از آرا و رعایت حق‌الناس و اراده خلل‌ ناپذیر مردم امکان‌ پذیر نبود اما از خود گذشتگی عارف که در تاریخ سیاسی ایران به منزله صفحه‌ ای زرین به ‌یادگار می‌ ماند را نباید نادیده گرفت.

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان ضمن قدردانی از حضور حیرت‌ انگیز مردم شریف گیلان، مراتب قدردانی خود را از تمام دست‌ اندرکاران اجرایی انتخابات در استانداری، فرمانداری‌ها، مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی به ویژه پلیس امنیت، رسانه‌ها و ستادهای روحانی در استان اعلام می دارد.

بر خود لازم می‌دانیم که مراتب قدردانی و سپاس خود را از ستادهای دیگر کاندیداها نیز اعلام کنیم و امیدواریم که رقابت دیروز را به رفاقت امروز و فردا برای اعتلای جایگاه ایران اسلامی در عرصه جهانی تبدیل کنیم.

امیدواریم در سایه عنایات الهی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و عقلانیت و اراده حاکم بر «دولت تدبیر و امید» در مسیر اعتلای ارزش‌های اخلاقی و اسلامی، نجات اقتصاد و تعامل با جهان گام‌ های موثری در خدمت به مردم بزرگ ایران و تمدن اسلامی برداریم.

ضمناً به اطلاع مردم گیلان می‌ رساند که به ‌زودی مراسم جشن بزرگ پیروزی روحانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود و اطلاع‌ رسانی لازم در این زمینه صورت می‌ گیرد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads