کد خبر: 28127 - تاریخ: یکشنبه، 16 ژوئن 2013 - 12:05

پیام های تبریک جلیلی، رضایی، غرضی، قالیباف و ولایتی به روحانی

خوبان خبر: حسن روحانی براساس نتیجه قطعی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای از کل آرا ماخوذه در مرحله اول، حائز اکثریت مطلق آراء و به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم برای 4 سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاری ایسنا: ساعتی پس از اعلام نتایج قطعی شمارش آراء، جلیلی،رضایی، غرضی، قالیباف و ولایتی که در این دور از انتخابات رقیب وی بودند، پیام‌های تبریک خود را به صورت جداگانه به شرح زیر خطاب به حسن روحانی منتشر کردند.

سعید جلیلی در پیام تبریکی به رییس‌جمهور منتخب، برای وی در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق ملت ایران و اعتلا و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

 

به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک وی به شرح زیر است:

 

«بسمه تعالی

 

و ان استقاموا علی الطریقه لاسقیناهم ماء غدقا

 

جمهوری اسلامی ایران این میراث بزرگ امام راحل بار دیگر در 24 خرداد 1392 جمهوریت خود را بر مبنای گفتمان اسلام ناب به رخ جها کشیده و نمایشی پرشکوه از انتخابات آزاد را بر مبنای الگوی مردم‌سالاری دینی نشان داد.

 

با سپاس بی‌کران به درگاه الهی و با قدردانی از ملت بزرگ ایران که با حماسه‌ای دیگر پشتوانه‌ای سترگ را برای اقتدار، سربلندی و پیشرفت نظام خلق کرد و با تشکر و تبریزک به رهبر فرزانه انقلاب به خاطر تمهید این حماسه بزرگ، برای رییس جمهور منتخب مردم برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق متل ایران و اعتلاء و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنم و به ایشان برای کسب اعتماد ملت ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

 

با تشکر خاضعانه از ابراز لطف همه عزیزان که اهداف و برنامه‌های من را به اهداف و آرمان‌های امام نزدیک‌تر دانسته و به آن رای دادند، تقاضا دارم با حفظ حضور هوشمندانه در صحنه انقلاب، رییس‌جمهور منتخب را در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم یاری نمایند.»

 

در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، هم‌چنین محسن رضایی پیام تبریکی برای رییس‌جمهوری منتخب ارسال کرد.

 

به گزارش ایسنا، متن این پیام به این شرح است: حماسه باشکوهی که خلق کردید بار دیگر جان تازه ای به مردم سالاری دینی داد. اینجانب این حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و شما ملت عزیز ایران تبریک عرض می کنم و به تشخیص و تصمیم شما احترام می گذارم.

 

به جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق ایشان را در عبور از مشکلات امروز و رسیدن به آینده ای درخشان برای کشور خواستارم. از مردم شریف کشور از ارس تا اروند، از البرز تا زاگرس پر افتخار هم به خاطر حمایت از این سرباز همیشگی خود تقدیر و تشکر می کنم و با توجه به درخواستهای مکرر مردمی برای ارایه برنامه هایم به دولت آینده باید ابراز کنم که از هیچ کوششی برای نمایندگی شما در رفع تنگناهای زندگیتان فرو گذاری نخواهم کرد.

 

سید محمد غرضی نیز در واکنش به خبر انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور با بیان اینکه ان‌شاءالله این اتفاق، اتفاقی میمون و مبارک است، اظهار کرد: برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سیدمحمد غرضی در گفت وگو با ایسنا گفت: ان‌شاءالله انتخاب‌آقای روحانی به عنوان رییس جمهور انتخابی خیر باشد. ان‌شاءالله ایشان بتواند در اهداف‌شان به نتایج مورد نظر خود دست یابد. من امیدوارم که همه ملت با ایشان همکاری کنند. ان‌شاءالله ایشان بتوانند دولتی بتوانند مستقر تشکیل دهند. من برای آقای روحانی و همچنین ملت غیور ایران آرزوی عاقبت به خیری می‌کنم. من برای ملت ایران،‌حماسه‌ای که در روز انتخابات خلق شد و همچنین برای آقای حسن روحانی رییس جمهور کشور آرزوی توفیق و سلامتی می‌کنم.

 

محمد باقر قالیباف نیز در پیامی به حسن روحانی انتخاب وی را به عنوان رییس جمهور مردم ایران تبریک گفت.

 

به گزارش ایسنا متن این پیام به این شرح است:

 

«ستایش می کنم خداوند را به خاطر اتمام نعمتش، و تصمیم در برابر عزتش، و حفظ و نگهداری از معصیتش» (علی علیه السلام)

 

ملت شریف و بزرگوار ایران؛

 

امید دارم همانگونه که با نسیم حضورتان عطر مشارکت در میهن اسلامی دگر باره معنا گرفت، با نسیمی دیگر نیز درون و پیرامون ما از جهل و تحجر تهی گردد و معطر به معنویت و شعور جمعی به سوی سرمنزل مقصود رهسپار گردیم. در همه این سال های در خدمت شما حاضر بودن، به کرات آموخته ام که: «گر من از دوست بنالم نفسم صادق نیست؛ خبر از دوست ندارد که ز خود با خبر است.»

 

در تمام آن سالهایی که با شما گذشت همراه با یکدیگر سطوری از صفحات پر افتخار این مرز و بوم را با تاسی به فرهنگ جهاد و شهادت نگاشته ایم. در همه آن سالها حرکت از شما ملت سرافراز بوده و برکت نیز به طبع آن از خداوند متعال؛ اما در خاطر مشترک ما لحظاتی نیز ثبت شده است که هنوز تاریخ در باب آن به قضاوت ننشسته است:

 

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

 

گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی دوست ما را به همه نعمت فردوس شما را

 

گر سرم می رود از عهد تو سر باز نپیچم تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

 

اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار این سرزمین در حال تحریر است، بر خود واجب می دانم به یازدهمین منتخب ملت ایران، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و آرزوی موفقیت ایشان را که نیاز حیاتی این برهه است، از خداوند منان خواستارم. امیدوارم با در نظر گرفتن مطالبات بحقِ نیمه دیگر این حماسه سیاسی، زمینه های عملی وحدت، همدلی و همبستگی ملی را فراهم آوریم؛ لیس للانسان الا ما سعی.

 

در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی هم پیام تبریکی برای رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

 

«بسمه تعالی

 

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

 

رئیس جمهور محترم منتخب

 

باسلام

 

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس ، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت .

 

پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را رقم زدند. جنابعالی نیز موفق به کسب رأی اعتماد ملت شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری ، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت می کنم . امید می رود در دوره ریاست جنابعالی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و بتوان با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف کرد و با پیگیری راهبرد « مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهای هسته ای ابرام ورزید.

 

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی ،‌ وظیفه همگان است .

 

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدوارم قدردان نعمت های او باشیم . انه ولی النعم»

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads