کد خبر: 28019 - تاریخ: جمعه، 14 ژوئن 2013 - 17:31

به دلیل استقبال مردم از انتخابات صورت گرفت؛

کمبود برگ رای در شهرستان‌های گیلان

خوبان خبر: رئیس ستاد انتخابات گیلان به حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: برگ رای در برخی از شهرستان‌ها با کمبود مواجه شده و تعرفه رای برای آنها ارسال شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات در 52 شهر و 2 هزار و 77 روستای گیلان اظهار کرد: گزارش‌های موثق نشان‌دهنده مشارکت چشمگیر مردم در نقاط مختلف استان است.

وی به گردشگرپذیر بودن گیلان اشاره کرد و افزود: برگ رای به اندازه کافی در استان توزیع شده و بعضی از شهرستان‌ها از ظهر امروز درخواست تقاضای برگ رای بیشتری کردند.

اکبرزاده حضور مردم در پای صندوق‌های رای را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها در ایجاد فضای انتخاباتی در جامعه نقش موثری دارند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تعرفه‌های رای 20 درصد بیشتر از جمعیت گیلان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: نمایندگان کاندیداها با قانون‌مداری اعتماد خود به وزارت کشور، هیئت‌های اجرایی و نظارت را اعلام کردند.

اکبرزاده برگزاری انتخابات در گیلان را دارای آرامش خواند و بیان کرد: 35 هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان را به عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به فعالیت غیر مستقیم 15 هزار عوامل انتخاباتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: 349 شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و 289 شعبه سیار برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان در نظر گرفته شده است.

وی جمعیت گیلان را 2 میلیون و 480 هزار و 871 نفر اعلام کرد و افزود: یک‌میلیون و 717 هزار و 639 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند.

اکبرزاده با اشاره به 50 هزار و 234 نفر رای اولی در گیلان، اظهار کرد: تعداد 14 هزار و 372 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هستند.

 

انتهای پیام/14


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads