کد خبر: 27972 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 ژوئن 2013 - 22:49

واکنش حجت الاسلام پناهیان به انتشار فیلم یک جلسه خصوصی از سوی حامیان قالیباف؛

رأی من جلیلی است/ ائتلاف در شرایط کنونی هیچ فایده ای ندارد/ از انتشار فیلم راضی نبوده و نیستم

خوبان خبر: این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر می شود.

به دنبال انتشار یک فیلم قدیمی از حجت الاسلام پناهیان مبنی بر لزوم کناره گیری جلیلی به نفع قالیباف وی ضمن انتقاد از انتشار فایل این جلسه خصوصی اعلام کرد رأی من آقای جلیلی است.

به گزارش خوبان به نقل از رجانیوز، حجت الاسلام پناهیان در گفتگو با خبرنگار رجانیوز در واکنش به انتشار این فیلم و توزیع پیامک آن در سطح کشور اعلام کرد: بنده برای آقای قالیباف احترام قائلم و امتیازات وی را انکار نمی کنم. اما رأی من آقای جلیلی است و معتقدم گفتمان انقلاب را باید تقویت کرد. هرچند تلاش دوستانی که برای ایشان فعالیت میکنند را نیز تخطئه نمیکنم.

وی درباره شرایط آرایش کنونی انتخابات و لزوم ائتلاف و یا کناره گیری برخی کاندیداها اعلام کرد در شرایط کنونی ائتلاف هیچ فایده ای ندارد. چرا که انتخابات خواه ناخواه به دور دوم کشیده میشود. البته در مورد آقای ولایتی معتقدم باید به عهد خود وفا کرده و به نفع اصولگرایی کنار برود.

این استاد دانشگاه درباره فیلم منتشر شده از وی در سایت های انتخاباتی قالیباف نیز گفت: این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر می شود.

وی در پایان نیز اعلام کرد بنده تصور می کنم کسانی که مثل من آقای جلیلی را اصلح می دانند باید بر رأی خود ثابت قدم باشند و دوستان دیگری که قالیباف را اصلح می دانند نیز به تلاش خود ادامه دهند نتیجه به دست خداست.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads