کد خبر: 27933 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 ژوئن 2013 - 16:29

خاکسپاری صاحب صلوات زیبای خاصه امام رضا(ع)+ لینک دانلود

خوبان خبر: حاج رضا انصاريان صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت كرده بود كه اين نواي زيبا كه دلها را امام رضايي مي‌كند، از او به يادگار ماند. اما انصاريان از حال و هواي قرائت اين صلوات اين چنين گفت …

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز گذشته همزمان با ميلاد پر بركت امام حسين(ع) “حاج رضا انصاريان” كه هر روز صداي او را با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از شبكه‌هاي مختلف رسانه ملي مي‌شنيديم، دعوت حق را لبيك گفت.

حاج رضا انصاريان بيش از بيست سال خادم امام هشتم(ع) بود و 45 سال از زندگي خود را در كسوت مداحي اهل بيت عصمت و طهارت گذراند.

حاج رضا انصاريان

حاج رضا انصاريان مزد خادمي‌اش را گرفت

یکی از اتفاقات مهم زندگی رضا انصاریان، پوشیدن لباس خدمت است، چندي پيش طي گفتگويي با وي از ماجرای پيوستنش به جرگه خادمان رضوي اين چنين ياد كرد: ” 20 سال پیش روز میلاد امیرالمومنین(ع)، در تالار تشریفات حرم مطهر حضرت رضا(ع) مراسمی بود که آنجا مداحی داشتم.

وقتی برنامه تمام شد، نامه‌ای را در چند خط نوشتم و به آیت‌ا… طبسی، تولیت آستان مقدس رضوی دادم. نوشته بودم که اگر توفیقی باشد من خادم حضرت شوم که ایشان هم زیر نامه را امضا زد و گفت که از فردا می‌توانید بروید برای خدمت.

اتفاقاً فردای آن روز کشیک سوم بود و به نام امام حسین(ع). از آن زمان توفیق جاروکشی حرم حضرت را دارم، این جاروکشی، بزرگترین ثروت زندگی‌ام است. وقتی با خدمه، صحن‌ها را جارو می‌کشیم، شروع می‌کنم به خواندن. زائران هم دورمان جمع می‌شوند و اشک می‌ریزند. حال و هوای عجیبی تمام صحن را پر می‌کند.”

صدايي كه به عنايت امام رضا(ع) ماندگار شد

حاج رضا انصاريان صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت كرده بود كه اين نواي زيبا كه دلها را امام رضايي مي‌كند، از او به يادگار ماند. اما انصاريان از حال و هواي قرائت اين صلوات اين چنين گفت: ” يادم نيست كه اين صلوات را در حرم خواندم يا استوديو، ولي عنايت امام رضا(ع) اين صلوات را ماندگار كرد. چند وقت پيش یکی از کانادا زنگ زده بود که وقتی صلوات خاصه حضرت از تلویزیون پخش می‌شود، همه اعضای خانواده ما می‌ایستند، دست راستشان را به نشانه ارادت بر سینه می‌گذارند و صلوات خاصه را زیر لب زمزمه می‌کنند. خب این اثرهایی که بر دل می‌گذارد، به من ارتباطی ندارد. صدای من فقط وسیله ادای احترام و ارادت مردم به حضرت است، نه چیزی بیشتر.”

راستي كه اين خادم امام رضا(ع) مزد خادمي‌اش را گرفت و درست روزي كه به جرگه خادمان پيوست ميلاد امام حسين(ع) بود و 20 سال بعد درست در سالروز ميلاد سيدالشهدا(ع) دعوت حق را لبيك گفت و امروز در جوار بارگاه رضوي آرام گرفت.

در اين اعياد مبارك شعبان براي حاج رضا انصاريان و همه خادمان امام رضا(ع) كه در جوار حضرت آرام گرفته‌اند،‌ با ذكر صلواتي رحمت و مغفرت طلب مي‌كنيم.

لینک دانلود:

http://pishraftpress.com/images/docs/files/000005/nf00005195-1.mp3

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

    • خوبان
       | 2013/06/19 - 19:32
      پاسخ
      +1
      -1

      کاربر محترم نشانی اینترنتی داده شده رو کپی کرده و در نوار جستجوی بالای مرورگر اینترنت past می نمایید تا بتوانید فایل مورد نظر را دانلود کنید.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads