کد خبر: 27876 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 ژوئن 2013 - 00:27

تجمع حامیان سعید جلیلی در ورزشگاه شهید حیدرنیا

خوبان خبر: تجمع حامیان سعید جلیلی عصر امروز چهار شنبه در در ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران برگزارشد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۸

  1. یاران امام زمان
     | 2013/06/13 - 12:42
    پاسخ

    رای ما کسی نیست جز ان مردی که وسط مذاکره با ۵+۱برای نماز اول وقت جلسه را ترک میکند تا دشمنان بفهمند روزگاری که امام حسین در وسط میدان کربلا برای نماز اول وقت شهید قرانقدری راداد تا نمازش یعنی دینش استوار بمانددکتر جلیلی مرید همان شهید کربلاست بی شک لایق ترین هم او میباشد

  2. نام شما...
     | 2013/06/13 - 13:17
    پاسخ

    جناب دکتر سعید جلیلی حتما فرد متدین، دلسوز، ولایتمدار و صالحی است اما به 2 دلیل اساسی قطعا نمی‌توان ایشان را بین نامزدهای فعلی اصلح دانست:الف) دغدغه به حق دکتر جلیلی گفتمان انقلاب اسلامی است اما به نظر می‌رسد فهم درستی از ابعاد مختلف این گفتمان ندارند، چرا که گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی جامع و اعم از مقاومت، پیشرفت، عدالت‌طلبی، شکوفایی اقتصادی، رفع معضلات اجتماعی و… است در حالی که ایشان تاکنون تنها بر مقاومت تاکید کرده و برنامه‌ها و مکانیسم‌های اجرایی خود را برای تحقق شکوفایی اقتصادی، رفع معضلات اجتماعی و پیشرفت همه جانبه کشور ارائه نداده‌اند، ضمن اینکه تفسیر ایشان از مقاومت تفسیری تک‌بعدی است. پس در دورانی که تاکید چندباره رهبر معظم انقلاب بر رفع این مسائل برای رسیدن به قله پیشرفت و عدالت است چگونه می‌توان سکان اجرایی کشور را به فردی سپرد که تا پیش‌از ثبت‌نام بارها و بارها برعدم توانایی خود برای مسئولیت اجرایی کشور تاکید کرده و از نداشتن برنامه و تیم اجرایی مناسب سخن‌رانده بود؟

    ب)یکی از کلیدواژه‌های مداوم این روزهای دکتر جلیلی فرصت‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور است، این در حالی است که در دوران مدیریت ایشان در دبیرخانه شورای امنیت ملی کمترین استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور شده و ظاهرا ایشان استفاده از چند نیروی تازه نفس را مترادف با ظرفیت‌سازی می‌پندارند در حالی که استفاده از نیروهای تازه نفس باید به تکمیل ظرفیت‌های پیشین بینجامد نه آنکه آنها را حذف کند.

    همین مساله در ماجرای مذاکرات هسته‌ای به روشنی هویداست چرا که حلقه تنگ ظرفیت‌های به‌کارگرفته شده توسط ایشان عملا کشور را از حل این مساله باز داشته است. البته اینجا منظور از ظرفیت‌های موجود، جریاناتی که عملکردشان در مذاکرات هسته‌ای منجر به عقب‌نشینی‌های بسیار شد، نیست. پس آیا نباید سراغ افرادی برویم که خارج از این تنگ‌نظری‌ها از تمام توان داخلی به شرط تعهد به نظام استفاده کرد؟

  3. نام شما...
     | 2013/06/13 - 13:22
    پاسخ

    آقای نماز اول وقت!
    این همه اصراف رو نمیتونی جلوشو بگیری، بعد میخوای جلوی گرونی ها رو بگیری…
    آقای مدیر سایت….
    لطفا فقط نظر هایی رو که مطابق با سلیقته توی سایت نذار برادر
    این رسم مدیریت سایت نیست عزیز جان

  4. عمار
     | 2013/06/13 - 14:05
    پاسخ

    اگه اینطور باشه یه سری یه هواداران قالیباف و روحانی هم بزن تا معنی اصراف رو بفهمی جلیلی چی رای بیاره یا نه تو دل ماهاست هوادارانش اونقدر معرفت داشتند دیگری رو تخریب نکردند بذارید دیگران رئیس جمهور شوند اقتدارشونم میبینیم میرند سگ آمریکا میشند البته کاندیدا نه ها کسانی که ازشون حمایت میکنند …..

  5. شهروند
     | 2013/06/13 - 14:20
    پاسخ

    دوست عزیزی که گفته بودن آقای جلیلی فهم درستی از گفتمان انقلاب ندارن، واقعاً واسم جالب بود کسی که در حال حاضر نزدیکترین گرایش را چه به ظاهر و چه در مقام عمل به اصول و منش انقلاب رو دارن جناب آقای جلیلی می باشن نکنه ساده زیستی و فرار از تجمل و اشرافیت شیخ پراید سوار؟؟! برادر روحانی چشم تون رو گرفته که یاد ساده زیستی امام افتادین و یا با دیدن تمثال همین شیخ مدعی کدخدا رعیتی که فردی را که درحال بوسیدن دستش میباشد را مانند رعیت خود میپنداشت شما را به یاد ساده زیستی شهیدان رجایی و بهشتی و مطهری و … انداخته.
    میشه در مورد نقدی که به عدم استفاده از ظرفیت های موجود در کشور به ایشان حواله کردید مصداقی هم گفته باشید تا ما از این توهم و شائبه خارج شویم ضمناً لطف کنید همزمان که در حال برشمردن مصداق هستید در مورد ظرفیت سازی و البته ظرفیت سوزی برادران روحانی و عارف (برکنار کرده) هم اشاراتی داشته باشید. خیلی واسم جالب بود جناب روحانی که اصلاً یک اصلاح طلب نیست حالا شده مرد شماره یک اصلاحات همون چیزی که برادر عارف داره ازش میسوزه.
    در باب مذاکرات هسته ای” به قول دوستان (حضرت عباسی) عزت و اعتماد به نفس ملی رو در دوره کدوم یک از دبیران شورای عالی امنیت ملی به معنای واقعی حس کردید و ذلت و باج دادن به هر قیمتی رو در کدوم دوره.
    ما فشار رو تحمل میکنیم و قائل به ذلت ملت شیعه نیستیم دوست عزیز

  6. انتخابات
     | 2013/06/13 - 14:31
    پاسخ

    اونی که به نماز اول وقت دکتر جلیلی متلک میندازه جای تاسف داره… برای ایشون و خودم عاقبت بخیری رو طلب می کنم.
    اصراف در هیچ جایی پسندیده نیست امید وارم با تنگ نظری نگاه نکنن و یه سری به همایشات سایر عزیزان بزنن.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads