کد خبر: 27871 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 ژوئن 2013 - 00:08

رضایی تصریح کرد:

تشکیل دولت فراگیر از تمام اقوام و اقشار/ ضرورت بازگشت آسایش و نشاط به خانواده ‌ها

خوبان مهر: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تشکیل دولت فراگیر از تمام اقوام و اقشار در کشور خبر داد و گفت: به دنبال جناح‌گرایی در دولت خود نخواهم بود.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: محسن رضایی ظهر چهارشنبه در جمع مردم گیلان در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت بر ضرورت بازگشت آسایش و نشاط به خانواده ‌ها در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر قدرت سیاسی و نظامی کسب شود اما رضایت‌ مندی مردم نباشد این قدرت‌ ها از دست می‌ رود.IMG16042886

وی همچنین اقتصاد را مسئله اصلی کشور دانست و اظهار داشت: برای معیشت، اشتغال، فضای کسب و کار مردم باید تلاش مضاعف صورت گیرد.

این نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری تبعیض، پارتی ‌بازی و رشوه‌خواری را ریشه‌های اصلی مشکلات جامعه برشمرد و گفت: کرامت تمامی آحاد مردم باید حفظ شود.

وی با اعلام اینکه برای تمامی نقاط در حوزه های مختلف برنامه دارد، افزود: با تلاش و برنامه ریزی باید در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداشت.

رضایی در ادامه از پرداخت یارانه سبز در دولت فراگیر خبر داد و اظهار داشت: یارانه سبز زندگی را به کشاورزان، دامداران، باغداران، صیادان برمی گرداند.

وی همچنین از پرداخت 23 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه برای جهیزیه زوج‌ های جوان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون قشر جوان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند بنابراین باید به امور این قشر به درستی رسیدگی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسائلی که امروز با تمام وجود لمس می‌کنید نباید طولانی شود، مشکلات مربوط به معیشت، بیکاری، گرانی، تولید و کشاورزی باید برطرف شود و با افزایش درآمد، نشاط معنوی به زندگی مردم بازگردد.

وی همچنین کاندیداهای اصولگرا در این دوره را افرادی فرهیخته و اصلاح طلبان را افرادی خوب دانست و افزود: چرا نباید همه این افراد دست به دست هم دهند تا این مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.

رضایی رفع مشکلات اقتصادی مهمترین رویکرد دولت خود دانست و گفت: اقتصاد تنها بیل و کلنگ زدن نیست بلکه باید محاسبه کرد چگونه هزار تومان تبدیل به ارزش افزوده شود.

وی در ادامه از اجرای 14 طرح برای رفع مشکلات کشور خبر داد و گفت: هدیه ازدواج به 23 میلیون تومان افزایش می‌یابد تا طعم زندگی به نسل جوان برگردد، وام دانشجویی 20 میلیون تومانی می‌شود و بازپرداخت آن به بعد از تحصیل در دوران اشتغال منتقل می‌شود که این خود تضمینی برای ایجاد اشتغال است تا تسهیلات پرداخت شده از سوی دولت در نهایت دریافت شود.

این نامزد انتخاباتی همچنین افزایش یارانه‌ ها به 110 هزار تومان را یکی از برنامه‌ های خود عنوان کرد و گفت: ایجاد پنج میلیون شغل خانگی و حذف خدمت سربازی اجباری و جایگزینی سربازی حرفه‌ ای را از دیگر برنامه‌ های خود اعلام کرد.

وی تاکید کرد: برای تمام این برنامه ‌ها ساعت‌ها کار کارشناسی شده بنابراین این برنامه‌ ها شعاری نیست بلکه علمی و کارشناسی شده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads