کد خبر: 27826 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژوئن 2013 - 12:07

حمایت رسانه های بیگانه از کاندیدای اصلاح طلب + سند

خوبان خبر: در حالی که چند روز به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری باقی مانده، رسانه های غربی به صورت گسترده در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود گام برداشته اند.

کشورهای غربی به همراه عناصر ضدانقلاب که سالیان سال جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم همراهی ملت ایران با ایدئولوژی اسلامی درحال تلاش میباشد از سال 88 تمام سرمایه گذاری خود را با حمایت از نامزد اصلاح طلب به کار بست.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، به گفته بسیاری از عناصر ضدانقلاب ، سرویس های غربی پس از نامزدی آقای هاشمی رفسنجانی تمام قد به حمایت از ایشان پرداختند ولی پس از عدم احراز صلاحیت ایشان برای کاندیداتوری، طی چند روز باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از کاندیدای دیگر اصلاحات آغاز نمودند.

رادیو فردا وابسته به سازمان جاسوسی CIA

 

جناب آقای عارف پس از اعلام انصراف خود از کاندیداتوری و بدون اعلام حمایت از کاندیدای دیگر مورد رپرتاژ خبری رسانه های غربی قرار گرفته و عنوان حمایت و کناره گیری عارف برای دیگر کاندیدا را در تیتر اخبار خود قرار دادند.
در حالی رسانه های غربی در حمایت از کاندیدای اصلاح طلب بر آمده که در سال 88 در راستای تضعیف نظام، قبل از انتخابات، با پروپاگاندای خبری از میر حسین موسوی، سعی در ایجاد آشوب پس از عدم انتخاب وی و تشویش اذهان عمومی در خصوص مشروعیت انتخابات کردند.

 

رسانه دولتی وزارت خارجه انگلیس پادوی سرویس جاسوسی MI6

 

در پایان نیز ذکر این نکته لازم میباشد که امام راحل (قدس سره) فرمودند: اگر شخصی مورد حمایت غرب قرار گرفت در رفتار خود تجدید نظر نماید.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads