کد خبر: 27816 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژوئن 2013 - 11:24

مواضع زشت سرمربی کره در مورد ایران

خوبان خبر: سرمربي کره جنوبي دوست دارد به جاي ايران، ازبکستان به جام جهاني صعود کند. او در پي انتقام از ايران در ديدار هفته آينده است.

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين بازي خود در انتخابي جام جهاني هفته‌ آينده به مصاف کره جنوبي مي‌رود. اين ديدار که به ميزباني کره جنوبي برگزار مي‌شود براي هر دو تيم اهميت بسيار زيادي دارد و مي‌تواند جواز حضور آنها در جام جهاني برزيل را نهايي کند.

به گزارش خوبان به نقل از ايسنا، چوي کانگ، سرمربي کره جنوبي پس از پيروزي برابر ازبکستان سخنان عجيبي را بر زبان آورد. او از خشم خود نسبت به تيم ملي فوتبال ايران سخن گفت.

اين مربي کره اي که به نظر مي‌رسد هنوز از شکست يک بر صفر در تهران ناراحت است، مدعي شد: رفتار بد ايراني‌ها را در تهران به خاطر مي آورم. رفتاري که آنها با ما کردند اصلا خوب نبود. آنها ميزبان خوبي نبودند و حق ميزباني را به جاي نياوردند. گذشته از اين که چه تيمي به جام جهاني مي‌رود، دوست دارم با هر قيمتي برابر ايران به پيروزي برسيم.

وي افزود: با صراحت هر چه تمام تر مي‌گويم که از ايران بيشتر از ازبکستان بدم مي‌آيد. اميدوارم که ازبکستان به جام جهاني صعود کند. مي‌خواهيم شکست يک بر صفر برابر ايران را جبران کنيم و از اين تيم انتقام بگيريم.

در اين گروه کره جنوبي با 14 امتياز صدرنشين است. تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي که برابر لبنان به دست آورد، 13 امتيازي شد و در جايگاه دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. ازبکستان و قطر هم به ترتيب با 11 و 7 امتياز در رده‌هاي سوم و چهارم جاي دارند، لبنان هم با پنج امتياز قعر نشين است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads