کد خبر: 27770 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 ژوئن 2013 - 16:26

استقامتی در جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای خمام:

فعالیت بیش از 1000 نفر از عوامل اجرایی بخش خمام در این دوره از انتخابات/ افزایش شعب اخذ رای در خمام برای اولین بار

خوبان خبر: بخشدار خمام: در این دوره از انتخابات 342 نفر از کاندیداها در روستاها تایید شدند. در مجموع بیش از 1000 نفر عوامل اجرایی کارهای انتخابات را در خمام دنبال می کنند.

به گزارش خوبان: عصر روز گذشته جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان بخشدار یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خمام برگزار گردید.

در این جلسه بخشدار خمام با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: انتخابات پیش رو مصراع این حماسه ی سیاسی است و مقام معظم رهبری بارها به بیان شاخص ها و معیار هایی که یک رئیس جمهور اصلح باید دارا باشد اشاره فرموده اند.

وی ادامه داد: خلق حماسه میسر نمی شود مگر آن که زمینه ی آن مهیا باشد و اولین گام برای این منظور آگاهی است.

SAM_4560

در ادامه بخشدار خمام با ارائه گزارش کار چگونگی روند انتخابات در خمام را از ابتدا تا کنون توضیح داد. از 24 فروردین که کلید انتخابات شوراها که توسط وزیرکشور زده شد، در مرحله اول 379 نفر در روستاهای بخش ثبت نام نمودند که از این تعداد 51 نفر زن و مابقی مرد بودند.

مهندس استقامتی ادامه داد: در نهایت 342 نفر در روستاها تایید شدند که از این تعداد 45 نفر زن و مابقی مرد می باشند. تاکنون مانورهای متعددی چه در بحث ریاست جمهوری و چه در بحث شوراها برگزار نمودیم تا بتوانیم به آن چیزی که هدف نهایی ماست دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای اولین بار در این دوره از انتخابات تعداد شعب اخذ رای در خمام از 46 شعبه به 53 شعبه افزایش یافت.

بخشدار خمام اظهار داشت: در مجموع بیش از 1000 نفر عوامل اجرایی کارهای انتخابات را در خمام دنبال می کنند. اعم از هیئت اجرایی، ناظرین ، عوامل امنیتی و …

استقامتی در ادامه در خصوص نقش خواص در انتخابت اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در مورد نقش خواص در انتخابات تاکید فرمودند. جامعه ما متشکل از خواص و عوام است و عوام سعی می کنند از خواص پیروی کنند و در طول زمان نیز ما شاهد هستیم که همواره این موضوع اتفاق افتاده است. خواص نیز در دو دسته می باشند: خواصی که کاملاً مطیع امر ولایت بوده و خواصی که منحرف شده و جامعه را به سراشیبی سوق دادند.

بخشدار خمام  در انتها با اشاره به اهمیت انتخاب یک رئیس جمهور و تاثیر آن گفت: انتخاب یک رئیس جمهور برای یک دوره چندساله نمی باشد، بلکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اثر آن حتی تا 40 سال بعد باقی می ماند. من از شما می خواهم شاخص هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است مطالعه کنید و هر کس به این شاخص ها نزدیک بود را انتخاب و به دیگران نیز پیشنهاد نمایید.

SAM_4565

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads