کد خبر: 27758 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 ژوئن 2013 - 11:49

یک پیش‎بینی دیگر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات 92 محقق شد/ انتشار سازماندهی شده میلیون‎ها پیامک مشکوک برای تخریب دکتر جلیلی

خوبان خبر: موج تخریب علیه دکتر جلیلی در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار میلیون‎ها پیامک مشکوک در سطح کشور وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش خوبان به نقل از رجانیوز، عصر امروز دوشنبه و درحالی که نزدیک به 50 ساعت تا پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده بود، میلیون‎ها پیامک مشکوک و سازماندهی شده، با مضمون تخریب علیه دکتر جلیلی در سطح کشور منتشر شده است.

محتوای این پیامک مشکوک حاوی جمله‎ای تخریبی در قبال دکتر سعید جلیلی است که در اقدامی عجیب و غیراخلاقی به آیت‎الله مهدوی کنی منتسب شده است.

این در حالی است که در این پیامک، خبر مذکور به سایت خبری گمنامی نسبت داده شده که به صورت ویژه از یکی از کاندیداهای پررسانه انتخابات ریاست جمهوری که در روزهای اخیر با ریزش معنادار آراء روبرو شده است، حمایت می‎کند.
میلیون‎ها پیامک تخریبی امروز در حالی علیه دکتر جلیلی در سطح کشور به صورت همزمان منتشر شده است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات نوروزی خود با اشاره به موضوع انتخابات فرمودند: « البته اين روزها با اين وسائل عجيبِ رسانه‌ايِ كنونی ــ‌ اين پيامكها و امثال اينها ــ متأسفانه حرفهای گوناگون، نسبتهای گوناگون به اشخاص گوناگون، رواج دارد. گاهی ممكن است يك نفر هزاران پيامك بفرستد. برای من گزارش دادند كه ممكن است در ايام انتخابات، روزی چند صد ميليون پيامك رد و بدل شود. مراقب باشيد، تحت تأثير اين چيزها قرار نگيريد؛ نگاه كنيد، تشخيص بدهيد، اصلح را بشناسيد و برای ادای تكليف، اسم او را به صندوق رأی بيندازيد.»
گفتنی است پروژه تخریب دکتر جلیلی، پس از مناظره سوم تلویزیونی و افزایش چشمگیر اقبال عمومی، صبح امروز و با شایعه‎پراکنی روزنامه شرق درباره احتمال انصراف دکتر جلیلی کلید خورد و پس از آن سایت تابناک وابسته به محسن رضایی با انتشار خبری جعلی مشابه با خبر بی‎بی‎سی‎فارسی مبنی بر فعالیت ستادهای جریان انحرافی در حمایت از دکتر جلیلی، تلاش کرد این خط تخریب را ادامه دهد، اما انتشار میلیونی این پیامک مشکوک، پروژه تخریب کاندیدای محبوب جریان مقاومت را وارد فاز جدیدی کرده است.
به نظر می‎رسد با نزدیک شدن به ساعات پایانی انتخابات و با توجه به استقبال گسترده مردمی از دکتر جلیلی در شهرهای مختلف کشور، طراحی پیچیده‎ای از سوی برخی کاندیداهای در معرض حذف برای تخریب دکتر جلیلی کلید خورده است.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads