کد خبر: 27661 - تاریخ: دوشنبه، 10 ژوئن 2013 - 11:37

رقابت 21 نفر برای هر کرسی شورای شهر رشت

خوبان خبر: فرماندار شهرستان رشت گفت: 315 نفر از کاندیدا برای نشستن در 15 کرسی شورای اسلامی شهر رشت به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خوبان: ولی‌الله عظمتی در گفت‌وگو ایسنا گفت: برای تبلیغات کاندیدا فضای تبلیغاتی فراهم شده است و هر کاندیدای شهر رشت می‌تواند تا صبح 23 خرداد به تبلیغات و معرفی خود بپردازد.13901211000150_PhotoA

وی افزود: انتخابات سال جاری تجربه جدیدی است زیرا تجمیع دو انتخابات کار بزرگی است که همه ما باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم تا شاهد ایجاد حماسه‌ای بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیچگونه محدودیتی در زمینه نصب بنر و ایجاد ستاد برای کاندیدای ریاست جمهوری وجود ندارد باید کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در نصب بنر با اندازه 1 متر در 70 سانتی متر اقدام و هر کاندیدا در هر منطقه تنها می‌توانند یک ستاد برای بانوان و یک ستاد برای برادران ایجاد کنند، در مجموع هر کاندیدا می‌تواند 5 ستاد برای بانوان و 5 ستاد برای برادران ایجاد کند.

عظمتی متذکر شد: 315 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت‌نام کردند و تاکنون 500 ستاد تبلیغاتی در این شهر با مجوز فرمانداری دایر شده است و با توجه آزادی عملی که در این دوره از انتخابات به کاندیدا در زمینه نصب بنر و پوستر در اماکن و خودروهای شخصی مبنی بر اجازه مالک داده شده، فضای بیشتری برای تبلیغات فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: 549 صندوق در شهرستان رشت در روز انتخابات برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که 203 صندوق به شهرستان رشت اختصاص دارد و 14 هزار عوامل اجرایی به مدت دو روز در امر انتخابات حضور خواهند داشت.

عظمتی با تاکید بر قانونمداری انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم، برگزاری انتخابات امن، جلوگیری از قانون‌شکنی و تاکید بر قانونمداری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads