کد خبر: 27650 - تاریخ: دوشنبه، 10 ژوئن 2013 - 11:33

شروع فیلم‌برداری بخش‌های باقی‌مانده محمد(ص) در ایران

با اتمام فیلم‌برداری بخش‌های مربوط به حمله سپاه ابرهه به خانه کعبه در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، بخش‌های جزئی باقی‌مانده‌ای از فیلم محمّد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در حال فیلم‌برداری در تهران است تا فیلم به اتمام برسد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، با بازگشت گروه ساخت فیلم محمد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم عظیم‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، فیلم‌برداری چند بخش جزئی باقی‌مانده فیلم در ایران شروع شده است.

بخش‌های جزئی از صحنه‌های فیلم در بیابان‌های اطراف قم باقی مانده است که قرار است در همین چند روز در همان لوکیشن‌های سابق فیلم‌برداری شود تا فیلم‌برداری فیلم در همین چند روز پایان بپذیرد و فیلم وارد مراحل نهایی شود.

چند روز پیش گروه فیلم‌برداری با تصویربرداری صحنه‌های مربوط به حمله سپاه ابرهه در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به ایران بازگشتند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نور تابان تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم، این صحنه‌ها با رضایت 100 درصدی مجیدی گرفته شده بود و از جمله سکانس‌های ماندگار فیلم محسوب می‌شود. فیلم‌برداری این صحنه‌ها 5 روز طول کشیده است.

فیلم‌برداری “محمد(ص)” در کرمان، عسلویه، شهرک سینمایی نور در حوالی شهر قم و … صورت گرفته است. در این پروژه مذهبی ــ تاریخی که با حضور عوامل حرفه‌ای و شاخص خارجی و داخلی ساخته شده است بازیگرانی چون علی‌رضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا و … نقش‌آفرینی می‏‌کنند.

مجید مجیدی چند هفته پیش در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرده بود که قرار است قسمت دوم و سوم فیلم را هم خودش بسازد.

انتهای پیام/57


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads