کد خبر: 27559 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژوئن 2013 - 12:49

کاندیدای اصلح جامعه مدرسین حوزه عليمه اعلام شد

خوبان خبر: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با دعوت از همه رسانه‌های گروهی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگان، روز 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی دیگر، شاهد حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی باشیم.

به گزارش خوبان: شیعه آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه،‌ آیت‌الله یزدی، رییس جامعه مدرسین با صدور اطلاعیه‌ای، از اعلام حمایت اکثریت قاطع اعضای این تشکل حوزوی از دکتر علی‌اکبر ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.images (1)

رییس جامعه مدرسین حوزه در این اطلاعیه با اشاره به اظهارنظر و گمانه‌زنی‌های متعدد در برخی از جراید و رسانه‌ها در خصوص نظر جامعه مدرسین درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و تماس های مکرر مردم متدین انقلابی، اعلام کرد: بر اساس مصوبه جلسه رسمی روز جمعه 10 خردادماه مبنی بر تشکیل جلسه فوق‌العاده، این جلسه در روز شنبه 11 خرداد تشکیل شد که پس از بحث و تبادل نظر درباره نامزدهای ریاست‌جمهوری، نظر اکثریت اعضاء به جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی معطوف گردید.

آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: این نظر مورد تأئید کتبی تعداد متنابهی از دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با دعوت از همه رسانه‌های گروهی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگان، روز 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی دیگر، شاهد حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads