کد خبر: 27546 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژوئن 2013 - 12:20

جلیلی:

کاندیدای دولت نیستم/ اگر دچار انحراف شدم مردم مرا مؤاخذه کنند

خوبان خبر: کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر دچار انحراف و کج‌روی شدم بدون تعارف مردم مرا مؤاخذه کنند و در این مسیر که تا لحظه مرگ ولایت‌مدار می‌باشم، با هیچ کس تعارف ندارم.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق: سعید جلیلی در دیدار با امام جمعه اردبیل در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: 342372_786من کاندیدای دولت نیستم بلکه سرباز ولایت هستم و خداوند روزی را نیاورد که از این خط راه به انحراف ببرم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر دچار انحراف و کج‌روی شدم بدون تعارف مردم مرا مؤاخذه کنند و در این مسیر که تا لحظه مرگ ولایت‌مدار می‌باشم، با هیچ کس تعارف ندارم.

جلیلی خاطر نشان کرد: جوانان این کشور در سفرهای شهرستانی و استانی به صراحت به من می‌گویند تا زمانی که پشت سر آقا هستید با تو هستیم؛ وگرنه عهد و پیمانی با جریان، گروه و فردی نداریم.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری را دنبال می‌کنم، اضافه کرد: بنده در اهدافم صادق هستم و امیدوارم این وجه تمایز بنده با سایر کاندیداها تا همیشه جاودان و ماندگار بماند.

وی بیان کرد: گفتمان بنده گفتمان ولایتمداری و ارزشمندی است و هرگز در این مسیر از راه حقیقی زاویه پیدا نمی‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: کوچک‌ترین انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر را خطا و اشتباهی بزرگ می‌دانم و معتقدم هر کس در این مسیر اشتباهی را انجام دهد به عهد و وفای خود پایبند نبوده است.

جلیلی ادامه داد: در نشان دادن ولایت‌مداری خود اولین نشست خود را در استان اردبیل با نماینده ولی فقیه گذاشتم تا ثابت کنم که در عهدی که با مردم بسته‌ام در اطاعت‌پذیری محض از ولایت لحظه‌ای کوتاه نمی‌آیم.

وی گفت: اطاعت از ولایت چیزی نیست که در حد حرف و سخن باشد بلکه در عمل باید این ولایت‌مداری مشخص باشد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads