کد خبر: 27377 - تاریخ: جمعه، 7 ژوئن 2013 - 15:05

خیز قیمت خودرو در بازار + آخرین قیمت‌ها

خوبان خبر: عدم عرضه خودرو به میزان نیاز بازار از سوی شرکت‌های خودروساز باعث افزایش دوباره قیمت‌ها در بازار شده به طوری که رشد 500 هزار تومانی قیمت پژو 405 و افزایش یک میلیون تومانی قیمت تندر 90 طی روزهای اخیر رقم خورده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 2 در بازار با افزایش دو میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 37 میلیون تومان رسیده و پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 نیز با رشد قیمت یک میلیون تومانی حدود 42 میلیون تومان معامله می‌شود.

در مورد پژو 405 هم می‌توان به افزایش 500 هزار تومانی قیمت این خودرو در نوع بنزینی و دوگانه‌سوز طی هفته اخیر اشاره کرد به طوری که در حال حاضر نوع بنزینی این خودرو 26.5 میلیون تومان و نوع دوگانه‌سوز آن 27.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در مورد تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز باید به افزایش یک میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 35 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

قیمت تندر 90 مدل E2 ایران خودرو نیز با افزایش یک میلیون تومانی به 34 میلیون تومان رسیده است، در عین حال، هر دستگاه مگان نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی حدود 82.5 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

در حال حاضر هر دستگاه ویتارا نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی در بازار به قیمت 120 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در خصوص خودروهای خارجی نیز می‌توان به افزایش قیمت برخی مدل‌ها اشاره کرد به طوری که هر دستگاه تویوتا کمری با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی طی روزهای اخیر، هم اکنون به قیمت 167 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

قیمت اپتیما نیز با رشد یک میلیون تومانی به 146 میلیون تومان رسیده است در مورد هیوندای مدل I20 نیز باید به رشد 3 میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت 71 میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت هیوندای مدل I30 نیز با افزایش 5 میلیون تومانی در بازار به 103 میلیون تومان رسیده است.

طی روزهای اخیر آزرا گرانجور نیز 10 میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر به قیمت 200 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

در مورد سوناتا نیز باید به افزایش 2 میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 154 میلیون تومان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads