کد خبر: 27344 - تاریخ: جمعه، 7 ژوئن 2013 - 13:02

جادوگران یهود به دنبال نوعی افعی خاص در عراق

خوبان خبر: اطلاعات موجود نشان مي دهد كه اكثر اين افعي ها در زمينه هاي مربوط به “جادوي سياه” مورد استفاده قرار مي گيرند كه يكي از خطرناكترين نوع جادو در جهان به شمار مي رود و كساني اعتقاد دارند كه نوعي از انواع جن ها در داخل آنها (افعي ها) زندگي مي كنند.

به  گزارش خوبان به نقل از جهان ،  العالم  گزارش داد ” ابووضاح القيسي ” 30 ساله از شكارچيان افعي به پايگاه خبري السومريه نيوز گفت: يك سري افراد مشخص كه از اهالي بغداد هستند؛ پيشنهاد خريد افعي هاي يهودي را مي دهند كه همين امر باعث شده است كه قيمت يك افعي تا يك ميليون دينار افزايش يابد.

وي افزود: اطلاعات موجود نشان مي دهد كه اكثر اين افعي ها در زمينه هاي مربوط به “جادوي سياه” مورد استفاده قرار مي گيرند كه يكي از خطرناكترين نوع جادو در جهان به شمار مي رود و كساني اعتقاد دارند كه نوعي از انواع جن ها در داخل آنها (افعي ها) زندگي مي كنند.

القيسي گفت: شكار افعي ها تا چندي پيش يك شغل نبود و ما افعي ها را هرجا كه مي ديديم به خاطر ضرر و زيان آنها براي اهالي خصوصا در باغ هاي و كشتزارها مي كشتيم؛ اما حيوانات وحشي را براي فروش در فروشگاههاي خاص در بغداد به منظور موميايي كردن شكار مي كرديم.

صيد افعي ها در سالهاي اخير بعد از افزايش تقاضا انواع خاصي از آنها بويژه افعي يهودي رواج يافته است. افعي يهودي داراي سر بزرگ، گردن بالا و دم بلند و هشت دندان است.

رباح قيس صاحب يك داروخانه گياهي به السومريه نيوز گفت: افعي هاي يهودي در زمينه هاي متعدد خصوصا ساخت داروهاي درمان بيماريهاي سرطاني، تاسي و فلج اعضا مورد استفاده قرار مي گيرد و استقبال زيادي براي خريد آنها وجود دارد.

قيس گفت كه وي يك افعي يهودي بالغ را به قيمت يك ميليون دينار عراقي به يكي از تجار فروخته است درحالي كه وي خواهان خريد تعدادي بيشتري شده  و تقاضاي وي با هدف ساخت دارو نبوده بلكه در ارتباط به مسائل مربوط به جادو بوده است.

علاء موسي يكي از شكارچيان منطقه المقداديه گفت كه ديالي داراي بيش از 17 نوع افعي است كه خطرناكترين آنها افعي يهودي است كه بزاق كشنده اي دارد و شكار آن خيلي ساده نيست.

وي افزود: طول برخي از افعي هاي يهودي به بيش از يك متر مي رسد و تعداد آنها بسيار محدود است و در مناطق خاصي بويژه در اطراف شهر بعقوبه و منطقه المقداديه يافت مي شود.

ابووفاء از ستاره شناسان محلي گفت: افعي هاي يهودي به عنوان عنصر اساسي در برخي از دعاهاي جادوي سياه هندي بكار مي رود كه برخي طلسم هاي آن را در سالهاي اخير به علت استقبال برخي به منظور استفاده از آن وارد كشور كرده اند.

وي افزود: بارزترين دعاهايي كه در آن از افعي هاي يهودي استفاده مي شد، درخصوص مشكلات بين زوج ها يا زيان هاي جسمي يا بيرون راندن جن از بدن برخي ها است.

ابووفاء گفت: قسمت اساسي افعي كه از آن براي درست كردن دعاي جادوي سياه استفاده مي شد، دندانهاي افعي بعد از آسياب كردن و همچنين چشم هاي آن و قطراتي از سم است و همچنين مي توان بدنش را خشك و آسياب كرده و چيزهايي به آن افزود كه نظير يك روغن مورد استفاده در درمان موارد تاسي و فلجي قرار گيرد.

جادوي سياه عملياتي است كه برخي افراد آن را انجام مي دهند كه معتقدند امكان تماس با عوالم ديگر وجود دارد  برخي از آنها جن براي رسيدن به اهداف شرورانه اعم از ويران كردن يا آزار و اذيت ديگران استفاده مي كنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads