کد خبر: 27212 - تاریخ: چهارشنبه، 5 ژوئن 2013 - 10:33

کی‌روش: این برد را به کفاشیان تقدیم می‌کنم/هواداران در بازی با لبنان ما را تنها نگذارند

خوبان خبر: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ در حالی که یک بازی سخت و حساس را در مقابل قطر داشتیم اما توانستیم به ۳ امتیاز با ارزش آن دست یابیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل قطر، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 13920314000477_PhotoAمسلما بردی که مقابل قطر به دست آوردیم بسیار سخت و حساس بود، شاگردان من تلاش فراوانی کردند که در این دیدار حساس به پیروزی برسند و در نهایت به یک پیروزی با ارزش دست یافتند. ما فقط با تلاش توانستیم به هدف خود برسیم و باید بگویم بازیکنان ما برای این دیدار یک دل بودند و ما ریز به ریز این تیم را زیر نظر داشتیم و مطالعات زیادی را پیرامون این تیم انجام داده بودیم.

وی افزود: خوشبختانه در یک فرصت مناسب هم توانستیم ضربه خود را به تیم قطر بزنیم و آن برنامه‌ای که از قبل طرح‌ریزی کرده بودیم را در زمین مسابقه اجرا کنیم و من این برد را به مردم ایران و بازیکنان غیرتمند تیم ملی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد:‌ در درجه اول ما یک مسابقه حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و من توقع دارم در بازی بعدی‌مان مقابل لبنان 100 هزار هوادار به ورزشگاه آمده و روز سه‌شنبه ما را تنها نگذارند.

کی‌روش خاطرنشان کرد:‌ من این برد با ارزش را به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال تقدیم می‌کنم که در طول 2 سال گذشته زحمات بسیاری را برای تیم ملی کشید و این برد حق او بود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads